Лихівська селищна рада
П'ятихатський район Дніпропетровська область
Рішення сесії
від 22 грудня 2018р. № 647-38/VІІ
Про Програму забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності на території Лихівської об’єднаної територіальної громади на 2019 - 2021 рік «Безпечна громада»
Опубліковано 02 січня 2019

        Керуючись  ст. 26 Закону  України  «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», «Про Національну поліцію»; указами Президента України «Про Стратегію сталого розвитку "Україна - 2020"» від 12.01.2015 № 5/2015, «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 березня 2016 року "Про Концепцію розвитку сектору безпеки і оборони України"» від 14.03.2016     № 92/2016, Стратегією сталого розвитку Лихівської об’єднаної територіальної громади на 2018- 2022 роки, враховуючи висновки й  пропозиції постійної   комісії  з фінансово-економічних питань та бюджету, питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики, с е л и щ н а   р а д а   в и р і ш и л а:

     1.Затвердити Програму  забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності на території Лихівської об’єднаної територіальної громади  на 2019 - 2021 рік «Безпечна громада» ( додається).

    2.Виконавчому комітету селищної ради забезпечити фінансування заходів, передбачених Програмою забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності на території Лихівської об’єднаної територіальної громади   на 2019 - 2021 рік «Безпечна громада».

   3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з фінансово-економічних питань та бюджету, питань прав людини, законності депутатської діяльності і етики ( ТІТОВ  А.М.).

                                                                                                                                     

 Селищний голова                                                                                 Л.С.ГОРБЕНКО

                                                                                                                                                                                                 Додаток

                                                                                                                                                                                                 до рішення селищної ради

                                                                                                                                                                                                  від 22.12.2018 року №647-38 /VІІ

                                                                                                                              ПРОГРАМА

забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності

на території Лихівської об’єднаної територіальної громади                   

на 2019 - 2021 роки «Безпечна громада»

І. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ОСНОВА РОЗРОБКИ ПРОГРАМИ

Програма забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності на території Лихівської селищної ради розроблена відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», «Про Національну поліцію»; указів Президента України «Про Стратегію сталого розвитку "Україна - 2020"» від 12.01.2015 № 5/2015, «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 березня 2016 року "Про Концепцію розвитку сектору безпеки і оборони України"» від 14.03.2016 № 92/2016, Стратегія сталого розвитку Лихівської об’єднаної територіальної громади на 2018- 2022 роки , інших актів законодавства та підзаконних нормативно-правових актів.

ІІ. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНА

ПРОГРАМА

     Забезпечення публічної безпеки і порядку, протидія злочинності в Україні є одними із найбільш актуальних проблем, які мають вирішуватися державними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Особливої уваги зазначені питання набувають з урахуванням демографічних, культурних, економічних, адміністративно-територіальних особливостей громади.

Серед основних факторів, які впливають на загальний стан публічної безпеки і порядку, а також сприяють вчиненню правопорушень та інших суспільно небезпечних діянь, правоохоронними органами виділяються наступні:

  • суспільно-політичні: продовження військових дій в окремих районах Луганської та Донецької областей; вивезення із зони АТО до інших областей значної кількості озброєння та його використання у злочинній діяльності; діяльність диверсійних та терористичних угруповань; діяльність окремих політичних сил, які використовують фінансово-економічні проблеми держави для критики влади з метою формування протестних настроїв серед  населення та невдоволення діяльністю урядових структур;

  • економічні: корупційні процеси; недостатньо ефективні заходи щодо розвитку виробництва та промисловості; зменшення обсягів капітальних інвестицій; велика частка збиткових підприємств; девальвація гривні, знецінення доходів населення, зростання цін на всі види товарів та послуг;

  • соціальні: низький рівень заробітної плати; безробіття; недостатня кількість робочих місць для працездатного населення; тіньовий ринок праці; суттєве зростання цін на комунальні послуги; бездоглядність дітей; низька ефективність системи заходів щодо соціальної адаптації раніше судимих осіб, які повернулися з місць позбавлення волі;активні процеси внутрішньої міграції населення, вказані громадяни є найменш соціально захищеними, часто стають жертвами вчинення протиправних дій; окремі з цих громадян, не маючи законного фінансового джерела для існування, самі стають на шлях вчинення злочинів;

  • культурні: недостатній рівень культури та правосвідомості громадян, що поряд з іншими факторами, сприяє поширенню алкоголізму, наркоманії, насильства в сім’ї, побутових конфліктів; низький вплив на правосвідомість громадян, культурний освітній рівень громадських та релігійних інституцій.

Пріоритетним напрямом діяльності органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів є захист конституційних прав і свобод громадян, забезпечення публічної безпеки та порядку, протидія злочинним та особливо терористичним проявам, що полягає у визначенні та реалізації комплексних заходів, спрямованих на усунення причин і умов, що сприяють правопорушенням, координації спільних   зусиль  діяльності у цьому напрямі, широкого залучення до цієї роботи представників громадського суспільства.

   Ефективність реалізації органами місцевого самоврядування, територіальними правоохоронними органами та представниками громадського суспільства заходів щодо забезпечення публічної безпеки та порядку, протидії злочинності на території Лихівської селищної ради обумовлена системністю їх проведення на основі детального аналізу криміногенної ситуації та застосування комплексних підходів до вирішення проблемних питань шляхом планування дієвих превентивних та примусових заходів.

Пріоритетні напрями

Інформування та взаємодія. Мешканці громади відчувають зростання рівня злочинності, занепокоєні цим і відповідають зміною своєї поведінки на це зростання (здебільшого вживають різних заходів особистої безпеки та безпеки власного майна). Переважна більшість громадян готова допомагати правоохоронцям та довіряє їм. Спираючись на це, слід спрямувати зусилля правоохоронних органів на взаємодію із громадськістю та її інформування про кримінальні ризики й необхідні заходи безпеки. Слід спонукати мешканців громади на добровільне повідомлення про злочини та правопорушення у місцях проживання, а також спростити шляхи повідомлення про кримінальні та інші загрози публічній безпеці (або розширити такі можливості).

  • 1.Професійний імідж та довіра до правоохоронців. Зменшення задоволеності населення громади спілкуванням із працівниками поліції, зростання неправомірних дій з боку поліцейських, негативна оцінки боротьби з корупцією та вказівка на незадовільні професійні якості самих правоохоронців, поряд із очікуванням громадянами чесності, ввічливості та небайдужого ставлення до своїх обов’язків від самих правоохоронців, – усе це потребує вжиття заходів, спрямованих на покращення професійного іміджу працівників та підвищення рівня довіри до всієї системи правоохоронних органів.

На перший план в цьому аспекті виходить етичне, ввічливе та небайдуже ставлення поліцейських та інших працівників правоохоронних органів до проблем мешканців місць, які обслуговуються ними. Швидке та своєчасне реагування на звернення громадян є одним з базових компонентів довіри до правоохоронних органів (поряд з виконанням інших правоохоронних функцій). Це     формує у громадян відчуття, що на їх звернення буде безумовна відповідь, що правоохоронцям не байдужі їх проблеми та ін.

  • 2.Покращення рівня публічної безпеки та порядку. Громадська думка та довіра є прямим наслідком того, наскільки успішно справляються зі своїми прямими завданнями правоохоронні органи. Найбільшу увагу слід приділяти профілактиці та протидії правопорушенням, які найбільше турбують мешканців конкретних населених пунктів.

  Слід відзначити, що серед проблем жителі найчастіше називають майнові злочини (крадіжки, грабежі, розбої), порушення публічного порядку (хуліганство, бійки та дебоші), вживання наркотиків та алкоголю, корупцію, злочинність серед неповнолітніх, а також проблеми дорожнього руху.

Серед очікувань від правоохоронних органів переважають очікування захисту, порядку, допомоги та охорони, роботи та якісного виконання своїх обов’язків; громадяни очікують також справедливості та правосуддя від правоохоронних органів взагалі та людського ставлення (чесності, поваги і ввічливості) від самих правоохоронців.

ІІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

      Основною метою Програми є удосконалення системи забезпечення публічної безпеки та порядку на території Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади, координації у цьому напрямі дій виконавчого комітету Лихівської селищної ради, правоохоронних органів, контролюючих органів, та населення з метою захисту конституційних прав і свобод громадян, дітей, інших мало захищених верств населення, зниження тиску злочинного середовища на громадян, недопущення загострення криміногенної ситуації в регіоні, проведення інформаційно-просвітницьких заходів серед населення, підвищення його правової свідомості та заохочення щодо практичної участі у заходах із забезпечення публічної безпеки і порядку,створення умов для продуктивного та ефективного розвитку економічного,  культурного та науково-технічного потенціалу.

Для досягнення визначеної мети потребують вирішення такі пріоритетні завдання:

  • удосконалення взаємодії органів державної влади, місцевого самоврядування та правоохоронних органів з питань забезпечення публічної безпеки та порядку, превенції правопорушень;

  • залучення до організації системи забезпечення публічної безпеки та публічного порядку науковців, представників громадських інститутів, підтримання ініціативи громадян з цих питань;

  • проведення профілактичної роботи з керівниками громадських об’єднань з метою попередження радикальних та екстремістських проявів, усунення причин і умов, що сприяють тероризму, екстремізму, роз’яснення руйнівних та негативних наслідків цих проявів;

  • протидія незаконному обігу наркотичних, психотропних, сильнодіючих речовин, їх аналогів та прекурсорів;

  • здійснення заходів поліцейського піклування, запобігання насильству в сім’ї, превенція правопорушень на побутовому ґрунті, на ґрунті зловживання алкогольними напоями;

  • запровадження системних заходів захисту дітей від протиправних посягань, ювенальної превенції, попередження втягнення підлітків у протиправну діяльність, попередження бездоглядності, безпритульності, жебракування серед дітей;

  • здійснення  посиленого  контролю  за  ситуацією  у публічних  місцях,  передусім при проведення заходів за участю значної кількості громадян;

  • системна реалізація заходів щодо патріотичного, культурного, морального, духовного, спортивного виховання громадян, передусім дітей, підлітків та молоді, залучення до процесів виховання представників громадськості та правоохоронців;

запровадження системних заходів, дій щодо підвищення правової культури населення, рівня обізнаності щодо заходів особистої безпеки та запобігання правопорушенням.

IV. ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ, ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ, СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

    Досягнути результатів можливо шляхом:

скоординованої та узгодженої реалізації виконавцями визначених Програмою заходів ( згідно з додатком ) у встановлені терміни; відповідального ставлення виконавців до якісного виконання завдань та ефективного використання бюджетних асигнувань, виділених на реалізацію Програми;

реалізації Програми з урахуванням заходів, передбачених законодавчими та нормативно- розпорядчими документами;

постійного та систематичного контролю за ефективністю реалізації заходів, передбачених Програмою, шляхом звітування про хід виконання Програми перед громадськістю.

Строки виконання Програми – 2019-2021 роки.

         

VІ. РЕЗУЛЬТАТИ, ОЧІКУВАНІ ВІД ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

      Виконання Програми надасть можливість:

–  стабілізувати криміногенну ситуацію шляхом мінімізації загроз публічній безпеці і порядку;

–  підвищити рівень вуличної безпеки; зниження долі тяжких та особливо тяжких злочинів у публічних місцях та на вулицях;

–  знизити рівень посадових злочинів серед службових осіб органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, працівників правоохоронних, державних контролюючих органів, органів, наділених дозвільними та владними повноваженнями, у тому числі зловживань при використанні бюджетних коштів та земельних ресурсів;

–  зменшити кількість злочинів на побутовому ґрунті, у стані алкогольного сп’яніння, а також рецидивної злочинності;

–  знизити рівень злочинів, пов’язаних із незаконним обігом наркотиків, зброї, боєприпасів, вибухових речовин;


–  зменшити кількість порушень правил реалізації алкогольної, тютюнової, лікеро- горілчаної продукції, спирту; правопорушень у сфері моралі;

–  знизити рівень дитячої злочинності; формувати у дитячому та молодіжному середовищі негативне сприйняття протиправної поведінки та вчинення правопорушень;

–  підвищити рівень залучення громадськості до практичних заходів із забезпечення публічної безпеки і порядку в громаді;

–  запровадити системні заходи щодо підвищення правової культури населення, рівня обізнаності щодо заходів особистої безпеки та запобігання правопорушенням.

Секретар селищної ради                                                                       Т.Л.Сельніцька

                                                                                                                     

ПАСПОРТ

Програми забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності

на території Лихівської об’єднаної територіальної громади 

на 2019 - 2021 рік «Безпечна громада»

 

1

Назва місцевої цільової Програми

Забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності на території Лихівської об’єднаної територіальної громади на 2019 - 2021 рік «Безпечна громада»

2.

Ініціатор розроблення Програми

Виконавчий   комітет   Лихівської селищної ради

3.

Нормативна                                        база розроблення  Програми

Закони     України         «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997, «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного    кордону»    від 22.06.2000,

«Про Національну   поліцію» від 02.07.2015; указів Президента України «Про Стратегію сталого розвитку       "Україна- 2020"» від 12.01.2015                     № 5/2015, «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 березня 2016 року "Про Концепцію розвитку сектору безпеки і оборони     України"»     від    14.03.2016

№ 92/2016, Стратегія сталого розвитку Лихівської         об’єднаної територіальної громади на 2018-2022 роки

4.

Підстави      для                    розробки Програми

Необхідність     покращення         стану забезпечення публічної безпеки                і порядку, протидії злочинності                на території Лихівської ОТГ

5.

Мета Програми

Покращення стану забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності на території Лихівської ОТГ

6.

Основні заходи програми

Придбання та встановлення систем відео нагляду, та забезпечити постійний моніторингу стану публічної безпеки і порядку, оперативного реагування на надзвичайні події.



Сприяти здійсненню освітлення населених пунктів, вуличної мережі,  зупинок автотранспорту з метою зниження рівня вуличної злочинності

Здійснення матеріально-технічного забезпечення поліції.

7.

Термін реалізації Програми

2019-2021 роки

8.

Розробник Програми

Виконавчий   комітет   Лихівської селищної ради

9.

Відповідальний  виконавець

Програми

Виконавчий комітет Лихівської селищної ради

10.

Керівник Програми

Селищний голова Лихівської селищної ради

11.

Фінансове                         забезпечення Програми

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного, обласного, селищного бюджетів та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України

12.

Загальний                          орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, тис. грн.

в межах щорічних кошторисних призначень

13.

Контроль за реалізацією Програми

Постійна депутатська комісія                      з фінансово-економічних питань             та бюджету, питань прав людини, законності, депутатської діяльності           і етики

                                  

Секретар селищної ради                                                                       Т.Л.Сельніцька




                                                  Додаток до додатка

                                                                                                                                                       до рішення селищної ради

                                                                                                                                                       від 22.12.2018 року №647-38 /VІІ

   

ЗАХОДИ ПРОГРАМИ 

забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії злочинності

на території Лихівської об’єднаної територіальної громади 

на 2019 - 2021 рік «Безпечна громада»

 

 

№з/п

Зміст

 заходу

Термін                               виконання

Виконавці

Орієнтовні обсяги фінансу-вання (тис.грн.)

Очікуваний

результат

1

Організувати проведення керівником районних правоохоронних органів та селищним головою  спільних зустрічей   з громадськістю та здійснення          виїзних прийомів громадян  з          метою визна-чення проблемних   питань щодо стану публічної безпеки і порядку на території громади   та визначення заходів щодо їх розв’язання

2019-2021

Прокуратура П’ятихатського

району, виконавчий комітет  Лихівської селищної ради, П’ятихатський ВП  Жовтоводського ВП ГУНП в Дніпропетровської області

Фінансування не потребує

Виконання вимог чинного законодавства щодо прозорості діяльності територіальних правоохо-ронних органів, місцевих органів виконавчої влади, встановлення партнерських відносин із населенням громади

2

Провести роз’яснювальну роботу з населенням    Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади щодо доцільності встановлення   камер відеоспостереження та/або датчика руху в помешканнях та на вулицях, які виконують функції охоронної системи та подають оповіщення при виявленні руху, з метою збереження цілісності майна громадян

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради, Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП в Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Попередженя вчинення злочинів протии власності. Забезпечення оперативного реагування

3

Виділити кошти для належного матеріально-технічного забезпечення полі-цейських офіцерів громади

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

2019-100,00

2020-100,00

2021-100,00

Підвищення  рівня оперативного  реагування на    правопорушення, покращенн я умов праці місцевих правоохоронних органів, забезпечення    принципу доступност і у роботі підрозділів Національної поліції

4

Виділити            у          користування приміщення для робочого місця дільничного офіцера поліції у нежитловій будівлі, яке перебуває у комунальній власності селищної ради.

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

2019-10,0

2020-

2021-

Підвищення рівня оперативного  реагування

на    правопорушення, покращення умов праці місцевих правоохор онних органів, забезпечен ня    принципу доступност і у роботі підрозділів Національної  поліції

5

Сприяти      здійсненню     освітлення

населених пунктів, вуличної мережі,  зупинок автотранспорту з метою зниження рівня   вуличної злочинності

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

2019- 50,0

2020-50,0

2021-50,0

Попередження вчинення злочинів та інших правопорушень у публічних місцях

6

Провести   шороку інформаційну  кампа-

нію серед усіх верств населення,серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів,  про необхідність дотримання правил дорожнього руху, вивчення норм чинного законодавства, зокрема положень Національної стратегії безпеки дорожнього руху

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Підвищення рівня безпеки

дорожньог о руху в громаді

7

Організувати  інформування

населення,  у тому числі через засоби масової інформації, про необхідність вжиття заходів щодо посилення охорони власного майна, встановлення           охоронної сигналізації та ін.

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Зниження  рівня

крадіжок,  грабежів

8

Забезпечити,   у   разі       виявлення,

припинення фактів розкрадання та нецільового   використання службовими особами бюджетних коштів усіх рівнів, коштів, виділених на реалізацію соціально- економічних програм, розвиток бюджетоутворюючих секторів економіки

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

Фінансування не потребує

Припинення  фактів роз-крадання та нецільового       використання

службовими   особами всіх рівнів бюджетни х коштів, притягнення винних осіб до відповідальності

9

Провести заходи щодо виявлення

фактів незаконного та нецільового використання земельних ресурсів, в т.ч. вільних земель, земель резервного фонду, земель не витребуваних паїв, фактів самовільного зайняття земельних ділянок з метою здійснення сільськогосподарської діяльності, а також житлової і громадської забудови, земель рекреаційного призначення.

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Припинення фактів неза-конного та нецільового       використання земельних ресурсів

10

Забезпечити виявлення та усунення причин і умов, що сприяють насильству у сім’ї.

Проводити    інформаційно-просвітницьку роботу            з попередження насильства в сім’ї. Продовжити роботу з організації надання соціальних, медичних, інших послуг та  правової підтримки громадянам, які потерпіли від насильства в сім’ї, надання захисту та можливості тимчасового перебування громадян, щодо яких винесено захисний припис

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Виявлення  та    усунення причин і умов,  що сприяють насильств  у сім’ї.

11

Забезпечити ведення обліку осіб, які допускають факти насильства в сім’ї, та проводити з ними систематичну профілактичну роботу

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП в

Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Зниження    рівня правопорушень, пов’язаних із насильством    в сім’ї

12

Забезпечити проведення інформаційно- роз’яснювальної роботи щодо прав громадян, які потерпіли від насильства в сім’ї, на звернення  із         заявою про кримінальне або     адміністративне право-порушення, звернення       до правоохо-ронних органів чи органів, які  надають  допомогу  особам,  які постраждали від насильства в сім’ї, у тому числі   медичної чи психологічної допомоги

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської селищної

ради, Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП   в

Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Забезпечення скоордино- ваних дій суб’єктів протидії насильств у в сім’ї щодо виявлення фактів протиправних дій та вжиття заходів щодо захисту жертв насилля в сім’ї

13

Забезпечити                       притягнення   до

кримінальної  чи  адміністративної відпо-відальності осіб, які допускають насиль-ство в сім’ї,.  Забезпечити взаємодію підрозділів поліції з суб’єктами, які здійснюють заходи у сфері попередження насильства в сім’ї, з метою одержання інформації щодо вчинених фактів насильства в сім’ї, осіб, які їх учинили, та осіб, які потерпіли від        зазначених правопорушень,                з                               метою проведення із зазначеними особами профілактичної роботи

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Забезпечення скоордино- ваних дій суб’єктів протидії насильств у в сім’ї щодо виявлення фактів протиправ них дій та вжиття заходів щодо захисту жертв насилля в сім’ї

14

Із залученням підрозділу поліції, органів охорони здоров’я, освіти проводити

роз’яснювальну роботу через ЗМІ, організувати поширення друкованих матеріалів, розміщення соціальної реклами щодо попередження розповсюдження та зловживання алкогольними, слабоалкогольними напоями

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-3,0

2020-3,0

2021-3,0

Підвищення  рівня суспільного       несприй-няття  зловживання    алкогольними,слабоалко- гольними напоями, формування у свідомості населення звички до здорового способу життя

15

Виявляти та припиняти діяльності

суб’єктів        підприємницької діяльності, які порушують правила торгівлі алкогольними та слабоалкогольними напоями, допускають продаж алкогольних напоїв неповнолітнім, торгують алкогольними напоями поблизу дитячих та навчальних закладів

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Забезпечення належного правового режиму здійсненн я підприєм-                                  ницької діяльності в сфері торгівлі алкоголь- ними та слабоалко-гольними

16

Забезпечити проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення з питань негативних наслідків       вживання наркотичних,          психотропних, сильно-

діючих          речовин,        а також щодо добровільної            видачі наркотичних, психотропних речовин,    що незаконно

у них зберігаються

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Підвищення рівня суспільного несприйняття зловживання наркотичних та психотропних речовин, формування у свідомості населення звички до здорового способу життя

17

Попереджати випадки втягування моло-                     ді         і           підлітків         до вживання

наркотичних речовин,        а також

вилучати        з          незаконного  обігу

наркотичних,            сильнодіючих, психотропних речовин та курильних сумішей («спайсів»)

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Зниження рівня злочи-нів, пов’язаних із неза-конним      виробництвом, зберіганням наркотичних, психотропних речовин,

їх аналогів та   прекурсорів

18

Попереджати                      розповсюдження

наркотичних засобів            у навчальних закладах, у тому числі організувати направлення             керівниками навчаль-них закладів інформації до Пятихатського ВП щодо фактів поширення наркотичних речовин серед учнівської молоді. Результати цієї роботи оприлюднювати.

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-1,0

2020-1,0

2021-1,0

Зниження рівня злочи-нів, пов’язаних із неза-конним      виробництвом, зберіганням наркотичних, психотропних речовин, їх аналогів та   прекурсорів

19

Проводити                         культурно-мистецькі акції з метою пропаганди здорового способу життя молоді. Забезпечити висвітлення через ЗМІ результатів діяльності правоохоронних органів та органів влади у сфері запобігання правопорушень серед неповнолітніх

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-5,0

2020-5,0

2021-5,0

Формування  у молодіж-ному середовищі  звички до здорового способу життя та негативного сприйняття  протиправної

20

Забезпечити своєчасне виявлення

та       взяття на        облік   дітей,  які

вчиняють     правопорушення      або

стали жертвами       злочинної

діяльності дорослих, а також дітей

із сімей, які опинилися у складних

життєвих обставинах, організувати

надання таким особам необхідної

допомоги

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-5,0

2020-5,0

2021-5,0


21

Проводити                         культурно-мистецькі

акції з метою пропаганди здорового способу життя молоді. Забезпечити висвітлення через ЗМІ результатів діяльності правоохоронних органів та органів влади у сфері запобігання правопорушень серед неповнолітніх

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

2019-5,0

2020-5,0

2021-5,0

Формування у молодіж-          ному середовищі звички до здорового способу життя та негативного сприйняття      протиправної поведінки

22

Забезпечити своєчасне виявлення та взяття          на        облік   дітей,  які вчи-няють           правопорушення      або стали жертвами    злочинної діяльності дорослих, а також дітей із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, організувати надання таким особам необхідної допомоги. Забезпечити своєчасне виявлення батьків або осіб, що їх замінюють, які        ухиляються    від виконання передбачених  законодавством

обов’язків    щодо   створення належних умов для життя, навчання та виховання дітей, а також їх облік і      систематичну перевірку виконання ними своїх обов’язків, надання таким особам необхідної допомоги, а також виявлення осіб, які        негативно      впливають     на

поведінку     дітей,  втягують        їх         у

протиправну діяльність. Забезпечити проведення з сім’ями, які  перебувають  у складних життєвих           обставинах,

профілактичної  роботи, з метою запобі- гання            негативним   проявам серед неповнолітніх, у тому числі пияцтва, наркоманії,  дитячої бездоглядності та безпритульності

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

Фінансування не потребує

Надання своєчасної правової та соціальної допомоги дітям, які стали жертвами злочинної діяльності. Своєчасне виявлення та притягнення до відповідальності осіб, які втягують дітей у протиправну діяльність. Зниження кількості неповнолітніх, схильних до вчинення право-порушень

23

Організувати           та        забезпечити проведення  у          загальноосвітніх

закладах роз’яснень щодо кримінальної та

адміністративної               відповідальності

за порушення публічної безпеки та

порядку, безпеки дорожнього руху, формування у дітей і підлітків навичок правомірної поведінки

2019-2021

Виконавчий комітет Лихівської

селищної ради,

Пятихатський ВП Жовтоводського

ВП ГУНП  в

Дніпропетровській області

Фінансування не потребує

Зниження кількості дітей, схильних до вчинення правопору- шень. Формування у дитячому та молодіжному середовищі негативного сприйняття      протиправ- ної поведінки та    вчинення правопорушень

Секретар селищної ради                                                                                                                                           Т.Л.Сельніцька


























Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux