Лихівська селищна рада
П'ятихатський район Дніпропетровська область
Рішення сесії
від 23 березня 2018р.№ 409–30/VII
Про виконання бюджету селищної ради за 2017 рік
Опубліковано 23 березня 2018

            Заслухавши  і  обговоривши  звіт головного бухгалтера  Лихівської селищної  ради Раєнко О.І. про виконання бюджету  Лихівської селищної ради за 2017рік, відповідно до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Бюджетного кодексу України, враховуючи   висновки й  рекомендації  постійної комісії селищної ради з фінансово-економічних питань та бюджету, питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики    с е л и щ н а    р а д а    в и р і ш и л а:

           Затвердити  звіт  про  виконання    бюджету  Лихівської селищної ради за   2017  рік   по  доходах - у сумі 23748205,91 грн. і по видатках - у  сумі 22 116 790,20грн., у тому числі:

        - загальний  фонд  селищного бюджету по доходах  з урахуванням сум, одержаних з бюджетів інших рівнів у сумі 21 711 891,19 грн.,  з них: власних доходів - у сумі 9 116 494,73 грн., офіційних трансфертів -  у сумі   12595 396,46 грн.

        -загальний  фонд  селищного бюджету по видатках  у сумі  18314181,77грн.

      - спеціальний фонд селищного бюджету  по доходах – у сумі  2036314,72 і  по видатках  у сумі  3802608,43 грн.                    

Селищний  голова                                                                            Л.С.ГОРБЕНКО








































 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт про виконання бюджету

Лихівської ОТГ

за 2017 рік.

Виконання бюджету ОТГ по доходах.

         Загальна сума доходів бюджету Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади за 2017 рік становить   23 748 205,91грн.

             По власних доходах загального фонду за 2017 рік в цілому виконаний на 114,06 %.  До селищного бюджету  надійшло 9 116,5 тис. грн при уточненому плані 7 992,7 тис. грн. Понад уточнений план надійшло 1 123,8 тис. грн. офіційних трансфертів надійшло в сумі 12595,396 тис.грн.,при плані 12666,700тис.грн .,% виконання складає 99,44.

           Із власних надходжень загального фонду селищного бюджету:

           1) Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб склали 3 324,9 тис. грн, що становить 118,2 % до плану. Надійшло податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати в сумі 1 710,3 тис. грн, або на 306,4 тис. грн ( 121,8 % ) більше планових показників у зв’язку із підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки.

Надійшло податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата у сумі 1 450,5 тис. грн, або на 199,6 тис. грн ( 116,0 % ) більше планових показників, у зв’язку зі сплатою заборгованості за 2016 рік з податку на доходи, отриманих від надання в оренду земельних паїв (ПП Ванда С.А., ПП Одіжна І.М., СПД Пікуш В.О., ТОВ «СТЕП» ).

Надійшло податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування у сумі 164,0 тис. грн, що на 5,3 тис. грн. ( 103,4 % ) більше планових показників та на 45,1 тис. грн ( 138,0 % )  більше у порівнянні з фактичними надходженнями за 2016 рік, що пов`язано зі збільшенням платників одноосібників.

           2)У 2017 році надійшов збір за спеціальне використання лісових ресурсів у сумі 1,3 тис. грн, у зв`язку зі збільшенням обсягу використання лісових ресурсів ДП “Верхньодніпровським лісовим господарством”.  

            3)Надійшло акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне) у сумі 79,0 тис. грн, що на 37,2 тис. грн ( 189,1 %) більше планових показників, та акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів  при плані 153,4 тис.грн, надійшло 303,2 тис.грн (197,7 %).     

           По акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшли кошти в сумі 70,7 тис. грн. або на 130,0 тис. грн ( 35,2 %  ) менше планових показників. Зменшення пояснюється тим, що відбулися зміни у законодавстві  та акцизний податок з пального надходить на код бюджетної класифікації 14021900 та код бюджетної класифікації 14031900. 

           4)По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченому власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості надійшли кошти у сумі 90,0 тис. грн, або більше планових показників на 49,4 тис. грн ( 221,5 % ), що більше у порівнянні з минулим роком на 31,8 тис.грн.

           По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості, надійшли кошти у сумі 0,9 тис. грн, що на 0,6 тис. грн ( 55,6 % ) менше планових показників, у зв`язку з несплатою податку Поліщук Л.М. У порівнянні з минулим роком надходження зменшилися на 0,4 тис.грн або на 34,5 %.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості, надійшло більше планових показників на 3,7 тис. грн в сумі 5,3 тис. грн у зв`язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та збільшенням площ нежитлової нерухомості. Найбільшими платниками є: Мидловець Т.А., Омелянюк В.І., Перегуда С.В. У порівнянні з минулим роком надходження зменшилися на 14,1 тис.грн або на 72,7 %.

            Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості, надійшло коштів у сумі 83,9 тис. грн, або на  46,4 тис. грн ( 223,7 % ) більше планових показників, що пояснюється сплатою наперед  (ТОВ «МЛИН», «АГФ Комунар», ПП «Моє джерело»).

           5)Надійшло земельного податку у сумі 2875,7 тис. грн або на 19,8 тис. грн ( 99,3 % ) менше планових показників. По земельному податку з  юридичних осіб надійшло коштів у сумі 475,0 тис. грн, або на 91,3 тис. грн більше планових показників у зв’язку зі збільшенням ставок земельного податку в межах населених пунктів до 1 % та застосування коефіцієнту індексації 1,0 для сільськогосподарських угідь. Крупними платниками є: Дніпропетровська філія концерну РРТ, ПП «Родина ХХІ», ФГ «Світанок». У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися  на 199,1 тис.грн або на 72,2 %.

По орендній платі з юридичних осіб надійшло коштів у сумі 1196,6 тис. грн, що на 115,3 тис. грн ( 91,2 % ) менше планових показників у зв’язку з несплатою орендної плати у грудні 2017 року ( ТОВ «Агрохімія», ТОВ «МЛИН», ПАТ «Дніпропетровськгаз», ПСП «Каспій»). У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися  на 25,4 тис.грн або на 2,2 %.

            По земельному податку з фізичних осіб надійшло коштів у сумі 683,9 тис. грн, що на 56,2 тис. грн.

 ( 109 % ) більше планових показників, внаслідок застосування коефіцієнту індексації  1,0 для сільськогосподарських угідь та  збільшення платників.   У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 479,7 тис.грн або у 2,3 раза.

            6)По орендній платі з фізичних осіб надходження склали 520,2 тис. грн або менше планових показників на 52,0 тис. грн ( 90,9 % ) у зв’язку з закінченням терміну укладених договорів з платниками ( Биндарь В.В., Дігрярь І.П., Горб Є.В.) 

            7)Транспортного податку з юридичних осіб надійшло у сумі 37,5 тис. грн, або менше плану на 12,5 тис. грн, у зв’язку з несплатою транспортного податку у грудні 2017 року ТОВ Агророст.

            8) Надійшло єдиного податку у сумі 2 259,8 тис. грн або на 468,0 тис. грн ( 126,1 % ) більше планових показників. Надійшло  єдиного податку з юридичних осіб  у сумі 30,3 тис. грн, або на 6,6 тис. грн більше планових у зв`язку зі збільшенням обсягів реалізації товарів (робіт). Найбільшими платниками є: СФГ «Оксамит», СФГ «Волошка», Лихівське споживче товариство, СФГ «Скорпіон». У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 5,6 тис.грн або на 22,4 %.

             У 2017 році  надійшли кошти по єдиному податку з фізичних осіб у сумі 415,7 тис. грн, що більше планових показників на 63,4 тис. грн ( 118,0 % ) внаслідок збільшення кількості платників ( Кривохат В.В., Тофелюк Є.І., Довбишова О.І., Романовська Н.І.) У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 190,1 тис.грн або на 85 %.

          По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників,  у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, надійшли кошти у сумі 1813,8 тис. грн або більше планових на 398,2 тис. грн

( 128,1 % ), у зв`язку з проведенням індексації грошової оцінки. Найбільшими платниками є: ТОВ «Агрохімія», ПП «Моє джерело», ПП «Агроера-Н», ТОВ «АФ Комунар», ПСП «Каспій».  У порівнянні з минулим роком надходження зменшилися на 122,9 тис.грн або на 6,3 %.

           9)У 2017 році надійшли  кошти, що передаються (отримуються), як компенсація із загального фонду державного бюджету бюджетам місцевого самоврядування відповідно до вимог пункту 43 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України по коду дохідної класифікації  19090000 у сумі 70,9 тис. грн.

          10) Плати за надання інших адміністративних послуг надійшло у сумі 2,2    тис. грн ( 57,2 % ), менше планових показників у сумі 1,7 тис.грн, внаслідок зменшення кількості наданих адміністративних послуг.

 У 2016 році фактичні надходження становили у сумі 6,9 тис.грн.

           11)Надійшло державного мита у сумі 0,9 тис. грн, що на 0,4 тис. грн  ( 70,2 %) менше планових показників.

           Державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформленням документів, у т.ч. за оформлення документів на спадщину і дарування, надійшло у сумі 0,9 тис. грн або на 0,4 тис. грн ( 70,2 % ) менше планових показників за рахунок зменшення оформлених документів на спадщину та дарування. 

       Офіційних трансфертів до загального фонду селищного бюджету надійшло  у сумі 12 595,396 тис.грн в т.ч. базова дотація 1277,4тис.грн.,освітня субвенція 5229,1тис.грн.,медична 2722,4тис.грн.,субвенція з державного бюджету (інфраструктурна) 848,796тис.грн.

До спеціального фонду бюджету селища (без урахуванням трансфертів) надійшло 37,7 тис. грн при плані 40,0 тис. грн, виконання складає 94,3 %.У порівнянні з 2016 роком надходження зменшилися  на 3,5 тис. грн або на 8,5 %.

Із власних надходжень спеціального фонду селищного бюджету надійшло:

1)Екологічного податку (19010000) за 2017 рік при відсутності планових показників надійшло 0,3 тис. грн,

2)Власних надходжень бюджетних установ (25000000) за 2017 рік при планових показниках 40,0 тис. грн, надійшло у сумі 37,3 тис. грн, що менше плану  на 6,7%.У порівнянні з минулим  роком надходження зменшилися  на  3,6 тис. грн.

 Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно функціональними повноваженнями (25010100) надійшла у 2017 році у сумі  37,3 тис. грн, при планових показниках 40,0 тис. грн, що менше плану на  6,7 %  у зв’язку зі зменшенням відвідування дітей, що пов’язане із хворобою та погодними умовами.

У порівнянні з минулим  роком надходження збільшилися  на  36,6 тис. грн, за рахунок збільшення вартості харчування та збільшення розміру батьківської плати по закладам освіти.

Офіційні трансферти до спеціального фонду селищного бюджету надійшли в сумі 1998,601тис.грн в т.ч. субвенція з державного бюджету (інфраструктурна) 1684,006тис.грн., субвенціяз державного бюджету  за рахунок залишків коштів освітньої субвенції - в сумі 314,594тис.грн.

Виконання   бюджету  ОТГ  по  видатках

                                                               

           Бюджет  Лихівської  ОТГ  по видатках загального фонду за 2017 рік в цілому виконаний на 94,72 % при уточненому плану селищного бюджету 19334,605тис.грн..,проведено касові видатки в сумі 18314,181тис.грн. залишок асигнувань складає 1020,423тис.грн.

                                                        Соціальний захист населення

На виконання програми соціального захисту населення з урахуванням змін видатки склали 128,136 тис.грн, касові видатки проведені в сумі 109,0     тис.грн, фактичні –  109,0 тис.грн.

         Касове виконання  Селищної комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їхніх сімей на 2017 рік проведено в сумі 62,0 грн,  в тому числі:  

 - одноразова грошова допомога для вирішення соціально-побутових питань учасникам АТО –52,0 тис.грн (26 чол.по 2,0 тис.грн );  матеріальна допомога сім’ям загиблих учасників АТО – 10,0 тис.грн;( надано допомогу п’ятьом членам двох сімей загиблих учасникіа АТО по 2,0 тис. грн. кожному)

      Касове виконання «Про комплексну  програму соціального захисту населення»Турбота»Лихівської селищної обєднаної територіальної громади на 2017-2020 роки  » проведено в сумі 47,0 грн,  в тому числі:  

     Надання матеріальної допомоги на лікування проведено в сумі 47,0 тис.грн.,(надано матеріальну допомогу на лікування тяжкохворим особам в кількості  3 чол.)

Касові видатки проведені згідно чинного законодавства.

                                                                          Освіта

      Керуючись статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про передачу об`єктів державної та комунальної власності», статтею 35 Закону України «Про загальну середню освіту». Бюджетним кодексом України,Відповідно рішення Лихівської селищної ради від 30 серпня 2017 року №204-20/VII, Лихівська ОТГ прийняла заклади освіти в комунальну власність. На утримання закладів освіти за період з 01.01.2017 року по 31.08.2017 року до районного бюджету було передано  у сумі  3798600

  грн..

         Видатки на освіту в 2017 році затверджені в сумі 806,200 тис.грн.  В результаті змін при уточненому плані  4540,028 тис. грн. видатки склали 3963,282 тис.грн.,виконання складає 87,3 %., в т.ч.

     1)На  утримання закладів дошкільної  освіти ( комунальний заклад « ДНЗ «Журавлик») при уточненому плані 876,241тис.грн., виконано на  94,25% до уточненого плану, касові видатки складають – 825,533 тис.грн., в тому числі  по :

КЕКВ  2111   (Оплата праці ) – 412,674 тис. грн.,  % виконання 94,91.

    КЕКВ 2120 (Нарахування на заробітну плату) –104,499тис.грн.,97,83% виконання.

     КЕКВ 2210 (Предмети,матеріали,обладнання та інвентар) -13,066 тис.грн.в т.ч. на придбання посуду -8,423тис.грн.,придбання дзеркал для електроплит -1,863тис.грн., придбання роутера, канцтоварів на суму 1,685тис.грн., виготовлення печатки та штампу-1,095тис.грн.

     КЕКВ 2230 (Продукти харчування) – 56,430 тис.грн.,

     КЕКВ 2240 (Оплата послуг (крім комунальних)) - 9,377 тис.грн., в т.ч перезарядка вогнегасників 0,235тис.грн., доступ до мережі Інтернету 2,500тис.грн., обслуговування комп’ютера 0,700 тис.грн., повірка теплового лічильника 5,940тис.грн.

     КЕКВ 2250 (Видатки на відрядження) – 1,231 тис.грн.

     КЕКВ 2271 (Оплата теплопостачання)  - 217,566 тис.грн

     КЕКВ 2273 (Оплата електроенергії)  - 10,990 тис.грн

     Видатки на утримання закладів загальної середньої освіти при уточненому плані 3663,787тис.грн., фактичне виконання становить 85,63% до уточненого плану, касові видатки складають – 3137,449 тис.грн., в тому числі по:

 КЕКВ 2111(Оплата праці) – 1675,083 тис. грн.,  % виконання 88,10 ( в т.ч за рахунок освітньої субвенції 1157,025тис.грн.)

      КЕКВ 2120 (нарахування на заробітну плату)–384,617тис.грн.,94,90% виконання.

       КЕКВ 2210 (Предмети,матеріали,обладнання та інвентар) -124,614тис.грн.в т.ч

на придбання  дизпалива на суму 47,000 тис.грн., запчастин в сумі 25,514 тис.грн., миючі засоби на суму 3,500 тис.грн., виготовлення печаток та штампів 1,890тис.грн., періодичні видання  8,717 тис.грн.,придбання диззасобів 4,200тис.грн. придбання роутера 0,485тис.грн.,канцтоварів на суму 1,999 тис.грн., придбання хімічних реактивів 3,700 тис.грн., спортивний інвентар 11,911тис.грн., придбання господарських товарів на суму 15,698грн.

       КЕКВ 2230 (Продукти харчування) – 90,337 тис.грн.,

       Видатки на харчування здійснювалися відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 р № 856 „Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах склали 90,337 тис. грн, в тому числі видатки на 1 учня – 8,00 грн.

        КЕКВ 2240 (Оплата послуг (крім комунальних)) - 282,213тис.грн., в т.ч виготовлення технічної документації по КЗ «Байдаківська ЗОШ –І-ІІІ ступенів» -  37,615 тис.грн., на поточний ремонт двигуна КЗ «Байдаківська ЗОШ –І-ІІІ ступенів»  - 21,792тис.грн., послуги по підвезенню дітей до місця навчання - 204,200 тис.грн., за підключення до мережі Інтернет 2,500 тис.грн., абонплата за  Інтернет 3,000 тис.грн., оплата за консультацію у  сфері здійснення закупівель 5,000 тис.грн., страховка, діагностика автомобіля 1,598 тис.грн.технічне обслуговування  газу, огляд димохода-  5,134 тис.грн., послуги з розпломбування електичного обладнання 1,374тис.грн

        КЕКВ 2250 Видатки на відрядження – 2,531 тис.грн. в т.ч. видатки на оплату спожитих енергоносіїв склали 577,572 тис. грн.в т.ч.

        КЕКВ 2271 (Оплата теплопостачання)  - 441,744 тис.грн

        КЕКВ 2273 (Оплата електроенергії)  - 5,585 тис.грн

        КЕКВ 2274 (Оплата природного газу)  - 130,243 тис.грн

          Також на виконання Постанови КМУ від 20.04.07 № 643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки» видатки здійснені  в повному обсязі. Фонд оплати праці по загальному фонду у 2017 році складає  1675,083 тис. грн та включає: посадові оклади та ставки заробітної плати 729,596 тис.грн, надбавку за вислугу років  280,363тис.грн., „Про встановлення надбавки  педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування”, доплати обов’язкового характеру 102,344тич.грн. (класне керівництво, перевірка зошитів,гурткова робота, ГПД, книжний фонд, робота в нічний час, за особливі умови праці), інші види заробітної плати 44,722 тис.грн.,(щорічна грошова винагорода за сумлінну працю), інший персонал   в сумі 518,058тис.грн.

                                                        Культура

      Видатки на утримання закладів культури в 2017 році    із загального фонду селищного  бюджету  при уточненому плані на рік 843,3 тис.грн склали 824,7 тис.грн, що становить 97,8%.

     Заробітної плати з нарахуваннями  виплачено у сумі 393,8 тис.грн, при затвердженому плані 394,0 тис.грн. , що становить 99,97% до річного плану

      На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря при уточненому плані на рік 55,7тис.грн виконання становить 55,1 тис.грн, або 98,99%.КЕКВ 2210 придбано вбиральні на -6,8тис.грн.,костюми українські 17,9 тис.грн., штамп,печатки 1,0тис.грн.,металеві двері 11,3 тис.грн.,будівельні матеріали 18,1тис.грн.

     По оплаті послуг (крім комунальних) витрачено 26,2тис.грн, що становить 63,41% до плану (41,4тис.грн).

КЕКВ 2240 Виготовлення технічної документації -8,3 тис.грн. Володимирівський сільський клуб.Виготовлення технічної документації -12,0тис.грн Яковлівський сільський клуб.Повірка теплового лічильника-5,9тис.грн Лихівський будинок Культури.

   По оплаті комунальних послуг та енергоносіїв витрачено 246,5 тис.грн, або 98,96% до планових призначень (249,1тис.грн). Економія виникла через теплі погодні умови в кінці року.

    По спеціальному  фонду використано 224,5ис.грн. (або 95,59% до плану). кошти  використані  на  капітальний  ремонт даху Байдаківського будинку культури

    Фактично зайнято штатних посад 9,75 чол. на  протязі року  рішенням  сесії від 31.01.2017р.№ 45-14/VІІ Лихівської  селищної ради було збільшено штатних посад на 0,5 а саме (сторож).

                                                                   Державне управління

        На утримання апарату управління на 2017 рік уточнений план по загальному фонду на утримання органів управління склав 2 520,719тис.грн., в тому числі:

КЕКВ 2111Заробітна плата  - 1 608, 414тис.грн.

КЕКВ 2120 Нарахування на заробітну плату – 353 ,906 тис.грн.

КЕКВ 2210 Предмети, матеріали, обладнання -  242 ,074 тис.грн.

КЕКВ 2240 Оплата послуг – 147,365тис.грн.

КЕКВ 2250 Видатки на відрядження – 14 ,500тис.грн.

КЕКВ 2273 Оплата електроенергії – 21 ,500тис.грн.

КЕКВ 2274 Оплата газопостачання – 118, 960тис.грн.

КЕКВ 2282 Окремі заходи – 8 ,400тис.грн.

КЕКВ 2800 Інші поточні видатки  – 5, 600тис.грн.

Касові видатки на утримання апарату управління  становлять 2381,060тис. грн., що складає 94,5 % до уточненого плану, фактичні видатки – 2381,060тис. грн., в тому числі касові видатки по :

КЕКВ  2111   Оплата праці – 1 608,350тис.грн.,

КЕКВ 2120 Нарахування на заробітну плату–351,862тис.грн. (нарахування на заробітну плату складають 21,8 % в зв`язку з нарахуванням заробітної плати працюючим інвалідам )

 КЕКВ 2210 Предмети,матеріали,обладнання  – 223,237тис. грн., в тому числі придбання канцтоварів 13,695тис. грн., віконних блоків для будівлі селищної ради 18,300тис. грн., журнали для введення обліку на суму 3,348тис. грн., придбання бензину на суму 135,950тис. грн., штампи та печаті для реєстрації громадян за фактичним місцем проживання,для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи» 3,946тис.грн., офісних меблів на суму 7,540тис.грн., запасних частин для службових автомобілів 22,433тис.грн., автомобільні шини на суму 2,920тис.грн., будівельні матеріали для проведення поточного ремонту будівель приміщень селищної ради 2,405тис. грн., телефони на суму 6,150 тис.грн. придбання обладнання для підключення Інтернету4,550тис.грн., придбання акумуляторів безперебійного струму 2,000тис.грн.,

КЕКВ 2240 Оплата послуг –  68 ,341тис. грн., в тому числі проведено страхування службових автомобілів на суму 0,336тис.грн., обслуговування комп`ютерної техніки та заправка картриджів 7,660тис.грн.,  сплачено за послуги зв`язку та інтернету 23,000тис.грн., за установку та  обслуговування комп`ютерних програм 4,400тис.грн.,(Програмне забезпечення АІС) проведено поточний ремонт приміщень селищної ради  на суму 22,990тис.грн., оплачено навчання по публічних закупівлях  0,200тис.грн., проведено поточний ремонт службового автомобіля на суму 3,280тис.грн., оплачено послуги за електроенергію 1,895тис. грн., проведено повірку газосигналізаторів на суму 0,750тис. грн., оплачено технічне обслуговування газу 2,030тис. грн.

КЕКВ 2250 (оплата  відрядних)  - 6,416тис. грн.

КЕКВ 2273 (оплата електроенергії)  –  16,084 тис. грн.

КЕКВ 2274 (оплата газопостачання) -  105,965тис.грн.

навчання спеціалістів,  відповідальних за газогосподарства  – 0,320тис.грн.

      На протязі 2017 року було сплачено  екологічного податку в сумі 0,405 тис.  грн., сплачено пеню за електроенергію 442,46 грн.

Касові видатки здійснено згідно  чинного законодавства.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01 січня 2017 та на 01 січня 2018 року відсутня.

       Станом на 01.01.2018 фактично зайнятих 29 шт.од., затверджено розписом 33  шт.од., в т.ч. вакантних місць 4:

    Провідний спеціаліст фінансово-економічного відділу; Спеціаліст І категорії фінансово-економічного відділу; Спеціаліст І категорії загально-організаційного відділу; Спеціаліст І категорії відділу освіти.

                              Правоохоронна  діяльність  та  забезпечення  безпеки  держави

Відповідно до рішення Лихівської селищної ради «Про затвердження Програми щодо створення та забезпечення діяльності на території Лихівської селищної ради місцевої пожежної охорони на 2016-2018 роки» видатки на 2017 рік на утримання Лихівської місцевої пожежної команди передбачено при уточнененому плані  по загальному фонду на утримання Лихівської місцевої пожежної  команди  склали 741,159 тис. грн. в тому числі:

КЕКВ 2111 заробітна плата  – 519,971 тис. грн.

КЕКВ 2120 нарахування на заробітну плату – 123,172тис. грн.

КЕКВ 2210 придбання матеріалів – 40,913 тис. грн.

КЕКВ 2240 оплата послуг – 4,400тис. грн.

КЕКВ 2273 оплата електроенергії – 6,235тис. грн.

КЕКВ 2274 оплата природного газу  - 46,468тис. грн.

Касові видатки на утримання Лихівської пожежної команди   становлять 651,024тис. грн.,  фактичні 651,024тис. грн. Видатки на заробітну плату та на оплату  енергоносіїв здійснені в повному обсязі.

Напрями виконання програми:

 КЕКВ 2111 оплата праці – 466,555 тис.грн. ( за схемним окладом – 373,450тис. грн., надбавка за вислугу років- 33,874тис.грн.,нічні-35,492тис. грн.,  премії 23,738тис. грн.)

 КЕКВ 2120  нарахування  на заробітну плату 94,706тис. грн., що складає 20,2 %  від ФОП в зв’язку з наявністю в штаті працюючого інваліда);

КЕКВ 2210- 40,738тис. грн., в тому числі  придбання бензину на суму 28,425тис.  грн., придбання  будівельних матеріалів 12,313тис. грн.;

КЕКВ 2240 – 1,427тис. грн., в тому числі чистка димоходів 0,250 тис.грн.,технічне обслуговування газотранспортних магістралей 1,177тис.грн.

КЕКВ 2270 оплата енергоносіїв- 47,596тис. грн. ( оплата природного газу 43,194тис. грн., оплата електроенергії – 4,401тис. грн).

Кредиторська та дебіторська заборгованості станом на 01.01.2017 року  та станом на 01 січня 2018 року відсутні.

Видатки по спеціальному фонду на 2017 рік не передбачалися.

Штатна чисельність місцевої пожежної частини станом на 01.01.2018 року складає 9 штатних одиниць. Фактично на кінець року зайнято 9,0 штатних одиниць.

                                                    Виробнича   сфера

За 2017 рік по галузях виробничої сфери здійснені видатки із загального фонду місцевого бюджету в сумі   456,585тис. грн, в тому числі

– по КПКВ 0313240 Організація та проведення громадських робіт КЕКВ 2111, 2120 – 162,926 тис.грн або 100 % до уточнених планових показників, уточнений план – 162,928 тис. грн. Видатки здійснені на оплату праці громадян, зайнятих на громадських роботах по благоустрою населених пунктів  (за рахунок коштів місцевого бюджету);

– по КПКВ 0316052 Забеспечення функціонування водопровідно-каналізаційного господарства КЕКВ 2210, 2240 – 20,863 тис. грн.., або 67,09 % до уточненого плану (31,100тис.грн). Здійснені видатки на поточний ремонт водяного насосу водогону, водонапірних башт, оплату за санітарно-хімічні та бактеріологічні дослідження води на суму 2,563 тис.,грн. ,ремонт обладнання насоса ЕВВ 6-6 на суму 6,300 тис.грн., відеобстеження свердловин №1,№2 в Виконавчий комітет Лихівської селищної ради П’ятихатського району дніпропетровської області за адресою вул.Центральна,3,смт.Лихівка, П’ятихатський район Дніпропетровська область на суму 12,000 тис.грн;

– по  КПКВ  0316060  Благоустрій міст,сіл,селищ  КЕКВ  2210,  2240,  2273  –  272,795тис. грн..,  або 75,26 % до уточнених планових показників, уточнений план – 362,460 тис. грн. Видатки здійснені на благоустрій  ОТГ для створення технічних паспортів вулиць смт.Лихівка  та с. Байдаківка  протяжністю 20,76 км. на суму 199,992 тис.грн.,оплата вуличного освітлення на суму 9,755 тис.грн.,придбання будівельних матеріалів для благоустрою на суму 14,047 тис.грн., придбано дизпалива 1910л. на суму 49,000 тис.грн ;

        По спеціальному фонду бюджету розвитку місцевого бюджету за 2017 рік проведені видатки по галузях виробничої сфери у сумі   3802,608тис. грн, в тому числі:

-по КПВК 0310170 Державне управління КЕКВ 3110 – 217,950 грн або 99,98%до уточнених планових показників 218,000 тис.грн.,придбання комплектів меблів 49,970тис.грн.,придбання оргтехніки на суму 167,980 тис.грн. в т.ч. ноутбук 4 штук на суму 37,600тис.грн.,системний блок у зборі7штук на суму 91,700тис.грн.,БФП Саnon MF на суму 38,680 тис.грн;  

– по КПВК 0311020 Освіта КЕКВ 3110,3132 – 2209,506тис.грн., або 93,14%до уточнених планових показників 2389,370 тис.грн., придбання генератора бензинового на суму 60 ,000 тис.грн., капітальний ремонт по заміні вікон та системи опалення Холодіївської ЗОШ І-ІІІ ступеню за адресою :вул..Богдана Хмельницького ,40,с.Байдаківка Пятихатського району Дніпропетровської області.Коригування» на суму 150905,03грн за рахунок власних коштів, та за рахунок інфраструктурної субвенції на суму 1684,006тис.грн.Капітальний ремонт по заміні вікон «ОНЗ Лихівська ЗОШ №І-ІІІ ступенів » за адресою : вул.Миру,8 смт.Лихівка П’ятихатського району , Дніпропетровської області; за рахунок залишків освітньої субвенції (з обласного бюджету) в сумі 314,594тис.грн.,

– по КПВК 0312180 Первинна медична допомога населенню  КЕКВ 3210 – 851,431тис. грн або 89,08 %до уточнених планових показників 955,827 тис.грн., Видатки здійснені на капітальний ремонт будівлі ФП по вул.Центральній,18а в с.Райдужне П’ятихатського району Дніпропетровської області (за рахунок інфраструктурної субвенції в сумі 848,796 тис.грн);

– по КПВК 0314090 Палаци і будинки культури,клуби та інші заклади клубного типу КЕКВ 3132 – 224,469 тис. грн або 95,59%до уточнених планових показників 234,818 тис.грн., Видатки здійснені на капітальний ремонт даху Холодіївського Будинку культури в с.Байдаківка ;

– по КПВК 0316060 Благоустрій міст,сіл,селищ КЕКВ 3110, 3132 – 26,678 грн або 49,66%до уточнених планових показників 53,723грн.Видатки  за робочим проектом «Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення в смт.Лихівка П’ятихатського району Дніпропетровської області » за послуги з обладнання вузлів обліку багато тарифним приладом обліку на суму 7,980 тис.грн; послуги з стандартного приєднання до електричних мереж  на суму 18,698тис.грн.

– по КПКВ 0316310 Реалізація щодо інвестиційного розвитку території КЕКВ 3122 – 5,553 тис. грн або 10,7 % до уточненого плану (518,000тис. грн). Селищною радою здійснені видатки за виконані роботи з експертизи проектної документації : «Будівництво пішохідного містка через р.Омельник смт.Лихівка П’ятихатського району Дніпропетровської області». 

– по КПКВ 0316650 Утримання та розвиток інфраструктури  доріг КЕКВ  3132 – 1,077тис. грн.., або 17,16 % до уточненого плану (6,278тис. грн). Здійснені видатки на коригування кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття провулка Калиновий смт.Лихівка П’ятихатського району Дніпропетровської області;

– по КПКВ 0317611 Охорона і раціональне використання природних ресурсів КЕКВ 3142 – 265,942 тис. грн або 30,00 % до уточненого плану (886,477тис. грн). Проведені видатки на проектні роботи по обєкту «Захист від підтоплення та затоплення смт.Лихівка з влаштуванням систем зливової каналізації в П’ятихатському районі Дніпропетровської області »;

– по КПКВ 0318380 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам КЕКВ 2620 – 3138,160тис. грн.,або 100 % до уточненого плану (3138,160 грн). Субвенція передавалась до районного бюджету до вересня місяця так, як з 1 вересня школи було прийнято на баланс селищної ради,субвенція залишалась на рахунку місцевого бюджету. Залишок освітньої субвенції станом на 01.01.2018 року склав в 735,420тис.грн.,сумі

- по  КПКВ 0318390 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам КЕКВ 2620 - 2697,084 тис.грн., або 99,07% до уточненого плану(2722,400 тис.грн).Субвенція передана в повному обсязі до районного бюджету, невикористані кошти в сумі 25,315тис.грн було повернено до місцевого бюджету і залишились на залишку.

    Залишок коштів екологічного податку станом на 01.01.2018 року  складає 0,68571тис.грн. Надходження за 2017 рік склали 0,38418тис.грн. Уточнення планових показників не здійснювались, касові видатки відсутні. Причиною невикористання коштів протягом року є незначне їх надходження, що в свою чергу є недостатнім для здійснення видатків на заплановані заходи.

Станом на 01.01.2018 року по галузях виробничої сфери дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.                                                               

                                                      Енергоносії 

Видатки на енергоносії на 2017 рік з урахуванням внесених змін затверджені в сумі 1411,1тис.грн.,фактичні видатки 1220,7 тис.грн., касові видатки  1220,7тис.грн.

По тепловій енергії уточнений план склав 878,6 тис.грн., касові видатки   878,6 тис.грн.,  фактичні видатки  878,6  тис.грн.

По електричній енергії уточнений план на рік склав 133,4тис.грн., касові видатки склали 62,7 тис.грн., фактичні    62,7 тис.грн.

          По природному газу уточнений план на рік склав 387,5 тис.грн.,  касові видатки склали 279,4 тис.грн.  фактичні  279,4 тис.грн.

          По твердому паливу  уточнений план склав   11,6 тис.грн.,  фактичні видатки склали 0,0 тис.грн., касові   0,0 тис.грн.

          Станом на 01.01.18р по бюджетних установах кредиторська    заборгованість відсутня.

                    

       

Начальник фінансово-економічного відділу- головний бухгалтер                                                 О.І.РАЄНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux