Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Законом України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» № 1602-III від 23 березня 2000 року; Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету» (зі змінами), та від 01.07.2016 №399 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2017 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2018 і 2019 роки», а також на підставі нормативних актів з питань економічної та регіональної політики, враховуючи висновки й пропозиції постійних комісій, с е л и щ н а р а д а в и р і ш и л а:
1. Внести зміни до Програми соціально-економічного та культурного розвитку території Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади на 2017-2019 роки», затвердженої рішенням селищної ради від 25 грудня 2016 року № 18–13 /VІІ ( із змінами), шляхом викладення її в новій редакції ( додається).
2. Виконавчому комітету селищної ради вжити заходи щодо фінансування Програми в 2018-2019 роках.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії селищної ради.
Селищний голова Л.С.ГОРБЕНКО
ДОДАТОК 1
до рішення № 307 - 26 / VIІ
від 19 грудня 2017 року.
І. ВСТУП
Методологічною основою розроблення Програми соціально-економічного розвитку території Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади (далі - Програма) є наказ Мінрегіону від 30.03.2016 року № 75 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади», впровадження реформ та програм розвитку держави, передбачених першочерговими пріоритетами щодо реалізації Стратегії сталого розвитку «Україна-2020» схваленої Указом Президента України від 12 січня 2015 року № 5/2015», законів України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", "Про місцеве самоврядування в Україні", бюджетного законодавства та плани окремих сіл територіальних громад,що об’єднались, на основі результатів аналізу проблем та першочергових потреб громадян, які проживають на території об’єднаної територіальної громади. В основі проекту Програми враховані ключові положення, визначені Стратегією розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року (затверджена рішенням Дніпропетровської обласної ради від 26.09.2014 року № 561-27/VI"Про Стратегію розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року"). У Програмі визначено цілі та завдання соціально-економічної та культурної політики селищної ради на 2018-2020р.р. спрямовані на розвиток об’єднаної територіальної роботи з благоустрою, виконання ремонтних робіт на об’єктах комунальної власності, наповнення дохідної частини бюджету, з метою формування якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення об’єднаної територіальної громади. Програма підготовлена з метою висвітлення єдиної політики розвитку об’єднаної територіальної громади, реалізації пріоритетів, які б забезпечили темпи зростання економіки та передумовою для економічно-обгрунтованого використання бюджетних коштів при формуванні місцевого бюджету. Заходи Програми фінансуються за рахунок коштів бюджету сільської ради, субвенцій з державного бюджету, коштів одержаних від плат різного роду податків,акцизних, ринкових зборів та інших надходжень до бюджету у відповідності до програм пов’язаних із децентралізацією влади. У процесі виконання Програма може уточнюватися.
ІІ. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», рішень Лихівської селищної та Холодіївської сільської рад утворена Лихівська селищна об’єднана територіальна громада (ОТГ) з центром у смт. Лихівка. До складу Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади входять населені пункти: смт. Лихівка, села Байдаківка, Володимирівка, Грамівка, Григорівка, Миронівка, Райдужне, Степове, Цвіле, Червона Гірка, Яковлівка.
Чисельність населення ОТГ станом на 01.01.2016 р. становила 3 408 чол., з них: смт. Лихівка - 2024 чол., с. Байдаківка – 543 чол., с. Володимирівка – 89 чол., с. Грамівка – 24 чол., с. Григорівка – 61 чол., с. Миронівка– 0 чол., с. Райдужне - 543 чол., с. Степове – 37 чол., с. Цвіле – 90 чол., с.Червона Гірка – 21 чол., с. Яковлівка – 123 чол.
Відповідно до Методики формування спроможних територіальних громад територіальна громада повинна забезпечити виконання політичної, економічної, соціально - культурної та екологічної функцій. Для закріплення позитивних тенденцій та вирішення проблемних питань економічного і соціального розвитку територіальної громади, координації роботи органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, комунальних закладів необхідно розробити чіткий план дій – Програму економічного і соціального розвитку Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади на 2017 -2019 роки (далі – Програма).
Законодавчим підґрунтям розроблення Програми є: Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про добровільне об’єднання громад», Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» № 1602-III від 23 березня 2000 року; постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету» (зі змінами), та від 01.07.2016 №399 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2017 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2018 і 2019 роки», а також нормативних актів з питань економічної та регіональної політики.
На виконання вимог прикінцевих положень Бюджетного кодексу України щодо запровадження програмно-цільового методу з січня 2017 року селищний бюджет на 2017 рік приймається з врахуванням норм програмно-цільового методу бюджетування.
Програма економічного і соціального розвитку населених пунктів Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади на 2017 - 2019 роки базується та враховує головні цілі та завдання, які визначені «Стратегією розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року», а також враховано ключові положення Стратегії реформ – 2020.
Головною метою Програми є створення умов для економічного зростання та удосконалення механізмів управління розвитком громади на засадах ефективності, відкритості та прозорості, посилення інвестиційної та інноваційної активності, забезпечення належного функціонування транспортної та комунальної інфраструктури, дотримання високих екологічних стандартів, та внаслідок цього підвищення конкурентоспроможності громади, доступності широкого спектра соціальних послуг та зростання добробуту населення.
Програма ґрунтується на аналізі розвитку економіки Лихівської селищної ОТГ, поточної економічної ситуації, актуальних проблем соціально - економічного розвитку, пріоритетів, а також припущеннях, що враховують вплив зовнішніх та внутрішніх чинників і ризиків, та визначає оперативні цілі і заходи економічної та соціальної політики селищної влади, критерії ефективності її реалізації та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку на 2017 – 2019 роки.
Відповідно до оцінки тенденцій економічного і соціального розвитку ОТГ та наявних проблем, у Програмі визначено цілі, завдання соціальної та економічної політики на 2017-2019 роки.
Основною метою Програми є загальне підвищення суспільного добробуту населення.
Програма визначає основні цілі та першочергові завдання на 2017 -2019 роки, передбачає комплекс взаємопов’язаних заходів з зазначенням джерел їх фінансування.
Програма є основою для формування та раціонального використання фінансових ресурсів відповідно до визначених цілей і завдань соціально-економічного розвитку ОТГ на 2017 - 2019 роки.
Відповідальні за виконання заходів Програми – виконавчий комітет Лихівської селищної ради.
За кожним напрямом сформульовані проблемні питання, ризики та критерії ефективності. Прогнозні кількісні та якісні критерії ефективності будуть досягнуті лише при виконанні намічених завдань та заходів.
Програму погоджено та розглянуто на засіданнях постійних комісій селищної ради, розміщено в мережі Інтернет, доопрацьовано з урахуванням внесених пропозицій та зауважень.
Реалізацію заходів Програми буде забезпечено за наявності фінансування з державного, обласного та селищного бюджетів, коштів підприємств, міжнародних фінансових організацій та інвесторів, спонсорської допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством України.
У процесі виконання Програма може уточнюватися. Зміни і доповнення до Програми затверджуються рішенням сесії селищної ради.
АНАЛІЗ СТАНУ ТА ТЕНДЕНЦІЙ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЗА 2016 РІК
Основним напрямком роботи Лихівської селищної та Холодіївської сільської рад, а також їх виконавчих комітетів – був соціально – економічний розвиток, в якому основним завданням було і залишається, підвищення якості життя населення.
Одним із головних досягнень 2016 року стало об’єднання Лихівської селищної ради з Холодіївською сільською радою в одну територіальну громаду. Але так, як вибори відбулись у грудні 2016 року свою повноправну діяльність ОТГ розпочне у 2017 році, тому проаналізуємо стан та тенденції економічного та соціального розвитку за 2016 рік по селищній та сільській радах окремо.
Протягом 2016 року виконавчий комітет Лихівської селищної ради спільно з профільними постійними комісіями селищної ради працювали у напрямку запровадження принципів прозорості та відкритості в управлінні селищем, посилення позитивних тенденцій в усіх сферах селищної економіки, здійснення модернізації інфраструктури та запровадження заходів з енергозбереження, проведення комплексу заходів підтримки малозахищених верств населення, а також вирішення нагальних економічних і соціальних проблем та виконання напрямів Програми економічного і соціального розвитку селища на 2016 рік. Завдяки спільним зусиллям вдалося досягти низки позитивних результатів.
Діяльність селищної влади у 2016 році була направлена на запровадження принципів прозорості та відкритості в управлінні селищем, посилення позитивних тенденцій в усіх сферах селищної економіки, здійснення модернізації інфраструктури та запровадження заходів з енергозбереження, проведення комплексу заходів підтримки малозахищених верств населення.
Аналізуючи економічний і соціальний розвиток селища протягом 2016 року свідчить про позитивні зрушення:
• виконання бюджету Лихівської селищної ради по доходах загального фонду (з урахуванням трансфертів) доходах виконаний на 151,97% до плану, всього доходів надійшло в сумі 3616468,50 грн. при уточненому плані 2379656 грн., в т ч. надійшло субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів до бюджету в сумі 101458,34грн
На території селища забезпечується реалізація державної політики в гуманітарній сфері, творчо застосовуються на практиці ідеї її реформування. Було здійснено ряд заходів, зокрема, вшанування пам'яті полеглих у Другій світовій війні, покладання корзин з квітами до пам’ятників та меморіалу, проведення святкового концерту до Дня перемоги, проведення Дня селища, брали участь у відзначенні державних та професійних свят. Особлива увага була приділена малозахищеним верствам населення: учасникам та інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам АТО, дітям – сиротам та дітям – інвалідам, одиноким громадянам. До Дня Перемоги інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам Великої Вітчизняної війни, учасникам АТО, членам сім’ї загиблого учасника АТО до Дня Святого Миколая дітям – інвалідам було вручено продуктові набори.
Провідною галуззю в економіці селища залишається агропромисловий комплекс, представлена такими основними підприємствами:
Аналізуючи економічний і соціальний розвиток Холодіївської сільської ради протягом 2016 року свідчить про наступні зрушення: в 2016 році до сільського бюджету надійшло у сумі 1581630,78грн., при уточненому плані на звітну дату 1449902 грн., що становить 109,1% виконання плану на звітну дату. В тому числі власних надходжень надійшло 1501630,78грн., при уточненому плані на звітну дату 1369902грн., що становить 109,6% виконання плану на звітну дату. Було проведено такі заходи з благоустрою:
-придбано дитячий майданчик – 36789,45грн. для дітей с. Байдаківка;
-придбано відвал снігоприбиральний на суму-19000,0 грн;
- на реконструкцію пам’ятника воїнам ВВВ виділено -112335,60 грн, з них 80000,0 грн. субвенція з обласного бюджету, решта власні кошти;
- виділено на проведення повторної експертизи та перерахунку ПКД на капітальний ремонт покрівлі Холодіївського СБК – 3718,11 грн.;
- придбано будівельні матеріали на суму -12685,02 грн., які використано на благоустрій населених пунктів та на поточний ремонт братських могил воїнам ВВВ;
- придбано залізний герб України на суму 998,0 грн., який встановлено на постаменті в центрі села Байдаківка;
- придбано паливно- мастильні матеріали для заправки тримерів на суму -2050,0 грн.;
- для вуличного освітлення придбано прожектори в кількості -30 шт. на суму -18170,0 грн.;
- придбано банер, вуличні таблички, вивіски з назвою населених пунктів сільської ради на суму- 4195,0 грн.;
- здійснено ямковий ремонт вулиць Центральна та Б. Хмельницького на суму- 149996,0 грн.;
- виготовлено технічну документацію на земельну ділянку під адмінбудівлею сільської ради;
На території Холодіївської сільської ради діють сільськогосподарські господарства такі як:
ПСП «Каспій» ;
ПП «Маіс»;
ТОВ «Спец-агропром»;
СФГ «Струмок» ;
СФГ «Гривас» ;
СФГ «Зоря»;
СФГ «Агро-дем» ;
СФГ «Егіда»;
СФГ «Ліон»;
СФГ «Родина ХХІ ст.» ;
СФГ «Зелене».
Заробітна плата є основним джерелом зростання доходів населення, показником його добробуту. В останні роки намітилась позитивна тенденція зростання розміру заробітної плати. Заборгованість із виплати заробітної плати по економічно активним підприємствам відсутня.
Підсумки та аналіз тенденцій економічного і соціального розвитку свідчить про необхідність активізації у 2017 – 2020 роках роботи на усіх напрямах щодо вжиття заходів, спрямованих на забезпечення стабільного розвитку економіки, гуманітарної та соціальної сфери.
SWOT – аналіз громади
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Привабливі ландшафти
|
Високий рівень безробіття.
|
Історичний районний статус Лихівки
|
Недостатній рівень підприємницької освіти населення
|
Наявність підприємства по переробці зерна
|
Низька народжуваність та негативний механічний приріст населення
|
Достатньо високий рівень надання послуг дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами
|
Низький рівень комунальних послуг.
|
|
Низький рівень доходів населення
|
|
Низька соціальна активність населення
|
|
Поганий стан внутрішніх доріг у громаді
|
Наявність потужних агроформувань
|
Відсутність досвіду залучення позабюджетних коштів
|
Можливості громади |
Загрози громади |
Залучення державних та позабюджетних коштів для розвитку громади
|
Погіршення криміногенної ситуації
|
Можливість створення комплексу соціальних та адміністративних послуг
|
Нестабільність законодавства України
|
Розвиток інфраструктури для культурного, змістовного відпочинку
|
Відтік населення продуктивного віку за межі громади
|
Зростання попиту на екологічно чисту с\г продукцію
|
Нестабільність політичної ситуації в Україні
|
Розвиток переробки с/г продукції на території громади
|
Критичне скорочення купівельної спроможності мешканців громади
|
Розвиток талановитої молоді; оздоровлення і активного відпочинку дітей та юнацтва
|
|
Можливість використання альтернативних джерел енергозабезпечення
|
|
Цілі та пріоритети економічного і соціального розвитку Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади на 2017-2019 роки
Основними завданнями Програми є:
Успішне виконання Програми забезпечить:
Головна мета розвитку громади у 2017-2019 роках є підвищення якості життя населення шляхом реалізації стратегічного курсу на досягнення економічного та соціального самодостатку.
В 2017-2019 роках обов’язковою умовою є дотримання антикризових заходів:
збалансування доходів та видатків бюджету:
оптимізація бюджетних витрат на житлово-комунальні послуги:
У 2017-2019 роках пріоритетними напрямками залишаються:
в соціально - гуманітарній сфері:
• сприяння національно - патріотичному, культурному та духовному вихованню та самовихованню молоді;
• забезпечення соціальних гарантій населення;
• формування та розвиток здорового способу життя;
якісне надання медичної допомоги;
• подальше реформування медичного обслуговування.
в сфері економіки:
в регулюванні земельних відносин та екологічному захисті:
в частині подальшого розвитку громадського суспільства:
Критерії досягнення головної мети:
Підвищення рівня життя – зростання реального наявного доходу, збільшення середньомісячної заробітної плати, створення прийомних сімей та будинків сімейного типу, створення нових робочих місць, зниження рівня зареєстрованого безробіття, бронювання робочих місць для громадян, які потребують соціального захисту.
Розвиток основних галузей економіки на підставі її інноваційно-інвестиційних складових, обсягів продукції промисловості у порівняних цінах, освоєння нових конкурентоспроможних видів продукції, збільшення експорту товарів.
Активізація підприємницької діяльності – збільшення кількості підприємств малого і середнього бізнесу.
Поліпшення інвестиційного клімату – зростання обсягу інвестицій в основний капітал.
Підвищення якості життєзабезпечення людини – реконструкція мереж водопроводів та водовідведення, ремонт та будівництво доріг та тротуарів; продовження реконструкції вуличного освітлення, підвищення санітарної культури серед жителів селища, озеленення селища, приріст обсягу роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі та ресторанного господарства.
1. РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ
1.1. ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Головна мета: створення привабливого інвестиційного клімату та розвиток інвестиційної діяльності громади для забезпечення сталого економічного зростання та покращення добробуту територіальної громади селиша, розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, відновлення промислового потенціалу, поширення інформації про інвестиційні можливості громади серед міжнародних інвестиційних фондів та компаній для зростання соціально - економічного розвитку громади.
Проблемні питання:
• недостатня конкурентоспроможність економіки громади, яка стримується повільним впровадженням новітніх технологій, високою їх енергоємністю.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
благоустрою;
• покращення інформаційного забезпечення іноземних інвесторів про потенційні можливості інвестування;
• запровадження конструктивної співпраці з інвесторами, які реалізують пріоритетні для території громади проекти, оперативне реагування на їх пропозиції та звернення щодо перешкод в їх діяльності.
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА
Головна мета: збільшення загальної кількості суб’єктів малого підприємництва, зростання чисельності працюючих на малих підприємствах, закріплення системних підходів при здійсненні місцевих регулювань, які суттєво впливають на здійснення підприємницької діяльності.
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017-2019 роки:
1.3. СПОЖИВЧИЙ РИНОК
Головна мета: збільшення обсягів роздрібного товарообігу та платних послуг, збільшення підприємств торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, створення нових робочих місць та необхідних умов праці на підприємствах сфери торгівлі та послуг, та на ринку селища, наближення закладів торгівлі та сфери послуг до житла мешканців, забезпечення комфортного та якісного обслуговування населення, забезпечення мешканців громади сільськогосподарською та іншою продукцією за доступними цінами.
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017-2019 роки
1.4.БЮДЖЕТНА І ПОДАТКОВА ПОЛІТИКА
Головна мета: спрямування видатків бюджету на утримання та розвиток комунального господарства, транспорту, соціального захисту населення, зменшення недоїмки до селищного бюджету.
Проблемні питання
Основні завдання на 2017-2019 роки
2.СОЦІАЛЬНА СФЕРА
4.1. Соціальний захист населення, підтримка сім’ї, дітей та молоді
Головна мета: сприяти добробуту та підвищенню життєвого рівня населення, охопити соціальною підтримкою вразливі верстви населення, та як малозабезпечені сім`ї, сім`ї загиблих та учасників АТО,діти-інваліди, інваліди першої та другої групи, а також надання соціальної допомоги людям, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Головною метою соціальної політики громади є:
• координація діяльності органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, трудових колективів, громадських установ та інших організацій громади щодо соціального забезпечення населення;
• створення належних умов для покращення демографічної ситуації, збереження його життєвого і трудового потенціалу на основі підвищення якості та рівня життя населення;
• сприяння підвищенню рівня соціальної захищеності населення, підтримка ветеранів війни та праці, інвалідів, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, учасників АТО, інших незахищених верств населення;
• реалізація заходів спрямованих на пропаганду здорового способу життя та профілактику негативних соціальних явищ в молодіжному середовищі
• забезпечення чіткого контролю за своєчасною виплатою заробітної плати, пенсій та різного виду соціальної допомоги;
• створення необхідних умов для забезпечення підтримки найуразливіших верств населення, удосконалення системи соціальних послуг, підвищення їх ефективності, посилення адресності.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
3. ГУМАНІТАРНА СФЕРА
3.1. ОХОРОНА ЗДОРОВ`Я
Головна мета: Здоров’я є непересічною цінністю, має важливе значення у житті кожної людини, становить ключовий аспект національної безпеки, визначає можливості досягнення індивідуального і суспільного добробуту та благополуччя, перспективи стійкого розвитку. Тому головна мета програми підвищення ефективності та якість роботи галузі охорони здоров’я, формування системи надання населенню доступних та високоякісних медичних послуг на засадах сімейної медицини. Забезпечення прав громадян на охорону здоров’я.
Оцінка поточної ситуації: На території Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади знаходяться:
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017 – 2019 роки
Очікувані результати:
5.2. ОСВІТА
Головна мета: забезпечення конституційних гарантій доступності та рівності прав громадян на отримання якісної освіти, підвищення рівня охоплення дітей дошкільною освітою, оновлення та удосконалення змісту, форм і методів організації навчально - виховного процесу в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, сприяння інноваційному розвитку освітнього середовища, збереження та вдосконалення мережі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до потреб територіальної громади, забезпечення належного рівня їх поточного утримання та функціонування, сприяння збереженню здоров’я дітей, забезпечення всіх раціональним, якісним та безпечним харчуванням, впровадження нових технологій з розвитку освіти .
Оцінка поточної ситуації: На сьогоднішній день до складу Лихівської селищної об`єднаної територіальної громади увійшли такі загальноосвітні навчальні заклади:
А також увійшов Лихівський дошкільний навчальний заклад «Журавлик» та група коротко-тривалого перебування дітей Холодіївської загально-освітньої школи І-ІІІ ступенів.
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
Ресурсне забезпечення:
Заходи щодо розвитку системи освіти потребують видатків державного, обласного і селищного бюджетів та коштів меценатів.
5.3. ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ
Головна мета: створення умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації оздоровлення та відпочинку, для задоволення потреб кожного мешканця громади у фізичному розвитку, зміцнення здоров’я засобами фізичної культури та спорту.
Проблемні питання
Цілі та завдання на 2017-2019 роки
Очікувані результати
5.4. КУЛЬТУРА
На території Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади функціонують такі заклади культури:
Головна мета: здійснення заходів щодо реалізації державної політики у галузі культури, формування і розвиток сучасної інфраструктури галузі, впровадження в діяльність установ культури новітніх інформаційних технологій, збереження та популяризація національної культурної спадщини, всебічного задоволення культурно - мистецьких та інформаційних потреб населення, підтримка талановитої молоді і обдарованих дітей.
Проблемні питання:
• забезпечення мережі закладів культури сучасною матеріально – технічною базою;
• систематичне фінансування на поповнення бібліотечних фондів, передплата періодичних видань.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
• зміцнення матеріально - технічної бази сфери культури територіальної громади;
6. ТРАНСПОРТ
Головна мета: забезпечення якісного перевезення пасажирів та інших транспортних послуг, забезпечення реалізації прав громадян об'єднаної громади на доступність і безоплатність здобуття якісної середньої освіти.
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
7. ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
У зв’язку із утворенням Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади, виникла необхідність у розширенні структури чисельності апарату виконавчого комітету Лихівської селищної ради, тому виникла необхідність створення належних умов для підвищення ефективності діяльності Лихівської селищної ради та виконавчого комітету, поліпшення матеріально-технічного забезпечення для вирішення ними питань громадського значення.
Основні завдання :
Очікувані результати :
8. РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН
Головна мета: розвиток земельних відносин, упровадження правових, організаційних, економічних, технологічних та інших заходів, спрямованих на раціональне використання земель, забезпечення особливого режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, встановлення меж населених пунктів, проведення повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, проведення інвентаризації земель населених пунктів, збільшення надходжень від плати за землю до селищного бюджету, підвищення ефективності оренди землі, створення ринку землі та отримання доходів від продажу земель несільськогосподарського призначення, а також забезпечення цілеспрямованої діяльності органу місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян, обєднань громадян по створенню повноцінного життєвого середовища, яке включає прогнозування розвитку і планування територій, проектування, будівництво і реконструкцію об’єктів житлово-цивільного, виробничого призначення, спорудження інших об’єктів, створення інженерної і транспортної інфраструктури.
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
9. ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
9.1. Комунальне господарство. Водопровідно – каналізаційне
Головна мета: створення умов для забезпечення споживачів смт. Лихівка та сільського населення Лихівської селищної ОТГ достатньою кількістю питної води гарантованої якості, реформування та сталого розвитку водопровідно-каналізаційного господарства, надання якісних послуг з водопостачання і водовідведення за економічно обґрунтованими тарифами, зменшення негативного впливу стічних вод на природні водні джерела.
Оцінка поточної ситуації: відсутність конкретної державної політики та достатнього фінансування протягом тривалого часу по розвитку систем централізованого водопостачання та водовідведення призвела до негативних наслідків – кризовому стану всього водопровідно-каналізаційного господарства.
Водопостачання ОТГ:
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
|
|
|
|
|
9.2. ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Головна мета: підвищення ефективності і надійності функціонування енергетики об’єднаної громади шляхом модернізації існуючого теплогенеруючого обладнання, залучення в енергообіг вторинних поновлюваних джерел енергії та впровадження сучасних енергоефективних технологій і устаткування, підвищення енергонезалежності об’єктів за умови впровадження енергозберігаючих заходів на діючому енергообладнанні, залучення відновлювальних енергоресурсів, модернізація обладнання, заміна вікон, дверей та котлів, утеплення фасадів та дахів будівель, впровадження енергозберігаючих заходів на діючому обладнанні.
Проблемні питання:
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Лихівської селищної ради із застосуванням заходів теплореновації (заміна вікон та дверей, утеплення фасаду) та заміна покрівлі, модернізація індивідуального теплового обладнання водопостачання та каналізації адміністративної будівлі Лихівської селищної ради;
|
|
Очікувані результати :
відповідне скорочення обсягу бюджетних видатків;
збільшення обсягів використання нетрадиційної енергетики та альтернативних видів палива, скидного енергетичного потенціалу;
модернізація конструкцій вікон та дверей;
спрямування коштів, зекономлених внаслідок впровадження енергозберігаючих заходів, на фінансування заходів з енергозбереження у бюджетних установах;
поліпшення умов експлуатації та збереження будівель і споруд бюджетних установ у належному стані, забезпечення санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та естетичних вимог до утримання будівель, споруд та прилеглих до них територій;
створення безпечних умов навчання та виховання дітей у дошкільних навчальних закладах;
зменшення ризику розморожування систем опалення при аварійних зупинках та інше.
9.3. Зовнішнє освітлення
Головна мета: поліпшення освітленості вулиць територіальної громади, технічного стану електричних мереж зовнішнього освітлення, з метою економії електроенергії.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
проведення ремонту та будівництво вуличного освітлення в населених пунктах територіальної громади ;
здійснювати розбудову існуючої мережі зовнішнього освітлення та переобладнання її на економний режим енергоспоживання.
9.4. Утримання вулиць і доріг
Головна мета: будівництво нових і реконструкція існуючих доріг із твердим покриттям.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
9.5. Організація благоустрою території населених пунктів ОТГ
Головна мета: забезпечення машинами для механізованого прибирання сміття та снігу на вулицях громади та скошування трави на узбіччі доріг ОТГ.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
Запланувати придбання за рахунок селищного бюджету та інших джерел, незаборонених законодавством:
9.6. Будівництво пішохідного містка в смт. Лихівка
Головна мета: забезпечення безпечного пішохідного сполучення між центральною частиною смт. Лихівка та західною частиною селища.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
- проведення будівництва пішохідного містка в смт. Лихівка;
- забезпечити його освітлення в нічний час;
10. ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ
10.1. Охорона природного навколишнього середовища
Головна мета: реалізація заходів, які забезпечують збалансоване використання природних ресурсів, їх відновлення та гарантування екологічно безпечного навколишнього середовища для життя та здоров’я населення, зменшення рівня техногенного навантаження на довкілля.
Проблемні питання:
Ці та інші чинники призвели до значної деградації довкілля, надмірного забруднення поверхневих і підземних вод, повітря і земель, нагромадження у великих кількостях відходів виробництва та побутового сміття.
Проведення заходів з охорони навколишнього природного середовища підприємствами , населенням ОТГ сприятиме поліпшенню санітарно - екологічного стану водоймищ, повітря, рівня ґрунтових вод тощо.
Основні завдання на 2017 – 2019 роки:
Очікувані результати:
Покращення існуючого стану навколишнього природного середовища шляхом зменшення викидів і скидів забруднюючих речовин в навколишнє середовище, безпечне поводження з промисловими і побутовими відходами, формування у населення екологічного стилю мислення.
11.ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ПРАВОПОРЯДКУ
Головна мета: запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень, удосконалення методів роботи з їх профілактики, забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, створення умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступове нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадськості.
Забезпечення захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру шляхом ефективного функціонування єдиної державної системи цивільного захисту, планування та впровадження комплексу організаційно-технічних та інших заходів, спрямованих на запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, проведення ліквідації їх наслідків, зниження техногенних ризиків.
Проблемні питання:
Підтоплення частини території населених пунктів Лихівка, Байдаківка;
відсутність кваліфікованих кадрів щодо забезпечення запобігання злочинності на території ОТГ;
відсутність профілактичної роботи щодо запобігання злочинності;
Цілі та завдання на 2017-2019 роки:
Очікувані результати:
V. Фінансове збезпечення реалізації Програми
Обсяги та джерела фінансування завдань та заходів Програми, діючих та перспективних проектів розвитку Лихівської об’єднаної територіальної громади, у тому числі за рахунок:
Коштів державного бюджету (субвенції з державного бюджету об’єднаним територіальним громадам на розвиток інфраструктури, державного фонду регіонального розвитку ДФРР);
Коштів місцевих бюджетів, у тому числі власних коштів бюджету об’єднаної територіальної громади.
VІ. МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Для об’єктивної оцінки результативності реалізації Плану необхідно ввести ряд індикаторів, що могли б візуалізувати отримані результати. Відповідно до вищезазначених завдань реалізації Програми індикаторами результативності є:
- Кількість діючих та новостворених малих та середніх підприємств;
- Рівень безробіття;
- Обсяг економії енергоресурсів;
- Кількість реконструйованих та новостворених об’єктів соціальної інфраструктури;
- Кількість діючих та новостворених фермерських господарств, підприємств народних промислів;
- Кількість людей, що отримують соціальні послуги;
- Кількість отримувачів адміністративних послуг;
- Кількість проведених спортивних заходів;
- Кількість проведених мистецьких заходів;
- Протяжність відремонтованих доріг.
Також для проведення моніторингу застосовуються показники соціально-економічного розвитку на підставі даних територіальних підрозділів центральних органів влади. Відстеження динаміки відповідних індикаторів та показників соціально- економічного розвитку дозволять чітко відслідковувати ефективність реалізації Програми. Моніторинг проводиться за підсумками півріччя та року. Звіт про реалізацію Програми заслуховується на сесії Лихівської селищної ради. Контроль за реалізацію Програми покладається на Лихівську селищну раду.
Додаток 1
до Програми
Орієнтовний перелік показників оцінки соціально-економічного розвитку
об’єднаної територіальної громади
|
|
|
|
|
Найменування показника |
Одиниця |
2017 |
2018 |
Прогноз2018 у % до 2017 року |
1 |
2 |
4 |
6 |
7 |
Демографічна ситуація |
|
|
|
|
Чисельність постійного населення
|
осіб |
3 373,0 |
3 380,0 |
100,2 |
Чисельність постійного населення віком 16 - 59 років
|
осіб |
1 687,0 |
1 690,0 |
100,2 |
Кількість дітей віком до 16 років
|
осіб |
557,0 |
560,0 |
100,5 |
Середня очікувана тривалість життя при народженні
|
років |
67,0 |
67,1 |
100,0 |
Природний приріст (скорочення) населення
|
осіб |
-17,0 |
7,0 |
100,2 |
Загальний коефіціент вибуття сільського населення (на 100 осіб наявного сільського населення)
|
% |
0,5 |
0,0 |
0,0 |
Економічна ефективність |
|
|
|
|
Обсяг капітальних інвестицій на одну особу.
|
грн |
1187 |
1568 |
132,1 |
у тому числі за рахунок коштів державного бюджету
|
грн |
750 |
976 |
130,1 |
Обсяг залучених прямих іноземних інвестицій на одну особу
|
грн |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Кількість підприємств малого та середнього бізнесу на 100 осіб наявного населення
|
одиниць |
41,0 |
45,0 |
109,8 |
Кількість кооперативів на 100 осіб наявного населення
|
одиниць |
0,1 |
0,1 |
100,0 |
у тому числі:
|
|
|
|
|
обслуговуючих сільськогосподарських
|
|
0,0 |
0,0 |
0,0 |
виробничих сільськогосподарських
|
|
0,0 |
0,0 |
0,0 |
споживчих
|
|
1,0 |
1,0 |
100,0 |
Протяжність побудованих у звітному році доріг з твердим покриттям місцевого значення
|
км |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Кількість проектів регіонального розвитку, що реалізуються на території громади
|
одиниць |
0,0 |
1,0 |
100,0 |
Рівень офіційно зареєстрованого безробіття
|
% |
2,5 |
2,0 |
80,0 |
Фінансова самодостатність |
|
7 128,9 |
7 984,4 |
|
Доходи бюджету об’єднаної територіальної громади (без трансфертів) на 1 особу
|
грн |
2 113,5 |
2 362,2 |
111,8 |
Капітальні видатки бюджету об’єднаної територіальної громади (без трансфертів) на 1 особу
|
грн |
1,7 |
1,177 |
68,4 |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати податку на доходи фізичних осіб
|
грн |
2 699,7 |
2 808,7 |
104,0 |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати за землю
|
грн |
2 250,2 |
2 464,1 |
109,5 |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати єдиного податку
|
грн |
1 721,8 |
1 929,3 |
112,1 |
Обсяг надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади від сплати акцизного податку
|
грн |
395,9 |
443,4 |
112,0 |
Наявні доходи населення у розрахунку на 1 особу
|
грн |
4 446,6 |
|
|
Якість та доступність публічних послуг |
|
|
|
|
Частка домогосподарств, що мають доступ до мережі Інтернет, у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади
|
% |
30,0 |
40,0 |
133,3 |
Забезпеченність населення лікарями загальної практики - сімейними лікарями на 100 осіб наявного населення на кінець року
|
осіб |
0,1 |
0,1 |
100,0 |
Чисельність дітей у дошкільних навчальних закладах у розрахунку на 100 місць
|
осіб |
0,4 |
0,4 |
100,0 |
Частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови 160 балів і вище, у загальній кількості учнів, що проходили тестування з іноземної мови
|
% |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Частка дітей, для яких організовано підвезення до місця навчання і додому, у загальній кількості учнів, які того потребують
|
% |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Частка дітей, охоплених позашкільною освітою, у загальній кількості дітей шкільного віку
|
% |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Створення комфортних умов для життя |
|
|
|
|
Частка домогосподарств, забезпечених централізованим водопостачанням, у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади
|
% |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Частка домогосподарств, забезпечених централізованим водовідведенням, у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади
|
% |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Частка домогосподарств, які уклали кредитні договори в рамках механізмів підтримки заходів з енергоефективності в житловому секторі за рахунок коштів державного бюджету ( у тому числі із співфінансуванням з місцевих бюджетів), у загальній кількості домогосподарств об’єднаної територіальної громади
|
% |
0,001 |
0,001 |
100 |
Частка населених пунктів, у яких впроваджено роздільне збирання твердих побутових відходів, у загальній кількості населених пунктів об’єднаної територіальної громади
|
% |
0 |
0 |
0 |
Начальник фінансово-економічного відділу О.І.Раєнко
Додаток 2
до Програми
Заходи
Програми соціально-економічного розвитку Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади на 2017-2019 роки
№
|
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)
|
Виконавці
|
Джерела фінансування
|
Орієнтовні обсяги фінансових ресурсів, у тому числі за роками грн.
|
1
|
Проведення зовнішнього освітлення вулиць західної частини смт. Лихівка
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.-570000 грн.
|
2
|
Будівництво пішохідного містка через р. Омельник в смт. Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської області
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет та інші джерела
|
2017 р.- 664500 грн
|
3
|
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул Леніна та вул Б.Хмельницького в с. Холодіївка П'яттихатського району
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Інші джерела
|
2017 р. -992418 грн.
|
4
|
Утеплення фасаду Лихівського ДНЗ "Журавлик"
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Інші джерела
|
2017 р.- 760000 грн.
|
5
|
Капітальний ремонт дорожного покриття пер. 1-го Радянського , смт. Лихівка П'ятихатського району Дніпропетровської
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Інші джерела
|
2017р.- 372115 грн.
|
6
|
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту Комунарівського фельдшерського пункту
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 35727 грн.
|
2018 р.-
|
||||
2019 р.-
|
||||
7
|
Проведення капітального ремонту Комунарівського фельдшерського пункту
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Державний бюджет
|
2017 р.- 1500000 грн.
|
2018 р.-
|
||||
2019 р.-
|
||||
8
|
Проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічної документації на будівлю Яковлівського фельдшерського пункту
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 10000 грн
|
2018 р.-
|
||||
2019 р.-
|
||||
9
|
Коригування кошторисної частини проектної документації по капітальному ремонту будівлі ДНЗ «Журавлик»
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 3000 грн.
|
2018 р.-
|
||||
2019 р.
|
||||
10
|
Проведення державної експертизи кошторисної частини проектної документації по капітальному ремонту будівлі ДНЗ «Журавлик»
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 1300 грн.
|
2018 р.-
|
||||
2019 р.-
|
||||
11
|
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ «Журавлик»
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 17150 грн.
|
2018 р.-
|
||||
2019 р.-
|
||||
12
|
Проведення державеної експертизи кошторисної частини проектної документації «Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ «Журавлик»
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 1300 грн
|
2018 р.-
|
||||
2019 р.-
|
||||
13
|
Проведення технічної інвентаризації та виготовлення техдокументації на будівлю Яковлівського сільського клубу
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 12006 грн.
|
14
|
Проведення технічної інвентаризації та виготовлення техдокументації на будівлю Володимирівського сільського клубу
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 8300грн.
|
15
|
Придбання 3-х вбиралень для Володимирівського і Яковлівського сільських клубів та для Лихівського селищного Будинку культури.
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 6000 грн
|
16
|
Поточний ремонт Байдаківського сільського будинку культури
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 40000 грн
|
17
|
Коригування кошторисної частини проекту «Будівництво пішохідного містка в смт. Лихівка»
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 5000 грн
|
18
|
Проведення державної експертизи кошторисної частини проекту «Будівництво пішохідного містка в смт. Лихівка»
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 1300 грн
|
19
|
Придбання бульдозера
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 1380000 грн
|
20
|
Виготовлення проекно-кошторисної документації по капітальному ремонту даху Холодіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів» та проведення державної експертизи
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 150 000 грн.
|
21
|
Виготовлення проекно-кошторисної документації по капітальному ремонту вікон та системи опалення Холодіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів» та проведення державної експертизи
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 50 000 грн
|
22
|
Виготовлення проекно-кошторисної документації по капітальному ремонту вікон та дверей в опорному навчальному закладі «Лихівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» та проведення державної експертизи
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 10 000 грн.
|
23
|
Виготовлення проекно-кошторисної доку-ментації по капітальному ремонту вікон, дверей та внутрішньої системи опалення в опорному навчальному закладі «Лихівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» та проведення державної експертизи
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2017 р.- 85 000 грн.
|
24
|
Капітальний ремонт вікон та системи опалення Холодіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Державний бюджет
|
2017 р- 1 800 000 грн.
|
25
|
Капітальний ремонт даху Холодіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Обласний бюджет
|
2017 р- 3 500 000 грн.
|
26
|
Капітальний ремонт вікон та дверей опорного навчального закладу «Лихівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Державний бюджет
( субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету) |
2017 р - 322 000 грн.
|
27
|
Капітальний ремонт вікон, дверей та внутрішньої системи опалення опорного навчального закладу «Лихівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Обласний бюджет
|
2017 р - 3500 000 грн.
|
28
|
Завершення будівельних робіт по ремонту покрівлі КЗ «Байдаківський сільський Будинок культури»
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Обласний бюджет
|
2017 р- 200 000 грн.
|
29
|
Капітальний ремонт Комунарівського фельдшерського пункту
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Державний бюджет
|
2017 р- 1 400 000 грн.
|
30
|
Капітальний ремонт містка в смт. Лихівка
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Державний бюджет
Селищний бюджет |
2018 р- 1 000 000 грн.
500 000 грн. |
31
|
Проведення паспортизації та оцінки доріг
|
Виконавчий комітет селищної ради
|
Селищний бюджет
|
2018 р - 210000 грн.
|
Секретар ради Т.Л.Сельніцька
Додаток 3
до Програми
ПАСПОРТ
Програми соціально-економічного
та культурного розвитку території Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади на 2017-2019 роки
1. Назва: Програма соціально-економічного та культурного розвитку території Лихівської селищної об'єднаної територіальної громади на 2017-2019 роки.
2. Підстава для розроблення: Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання громад», "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", наказ Мінрегіону від 30.03.2016 року № 75 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади», впровадження реформ та програм розвитку держави, передбачених першочерговими пріоритетами щодо реалізації Стратегії сталого розвитку «Україна-2020» схваленої Указом Президента України від 12 січня 2015 року № 5/2015», бюджетне законодавство та плани окремих сіл територіальних громад, що об’єднались, на основі результатів аналізу проблем та першочергових потреб громадян, які проживають на території об’єднаної територіальної громади. В основі проекту Програми враховані ключові положення, визначені Стратегією розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року (затверджена рішенням Дніпропетровської обласної ради від 26.09.2014 року № 561-27/VI"Про Стратегію розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року").
3. Замовник Програми або координатор: виконавчий комітет Лихівської селищної ради.
4. Відповідальні за виконання: селищна рада, виконавчий комітет Лихівської селищної ради.
5. Мета: Створення умов для економічного зростання та удосконалення механізмів управління розвитком громади на засадах ефективності, відкритості та прозорості, посилення інвестиційної та інноваційної активності, забезпечення належного функціонування транспортної та комунальної інфраструктури, дотримання високих екологічних стандартів, та внаслідок цього підвищення конкурентоспроможності громади, доступності широкого спектра соціальних послуг та зростання добробуту населення
6. Початок : 2017 рік, закінчення: 2019 рік.
7. Загальні обсяги фінансування:
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування усього, тис. грн
|
За роками виконання |
||
2017
|
2018
|
2019
|
||
Державний бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Обласний бюджет
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Селищний бюджет
|
в межах бюджетних призначень
|
в межах бюджетних призначень
|
в межах бюджетних призначень
|
в межах бюджетних призначень
|
Інші джерела
|
|
|
|
|
Усього
|
в межах бюджетних призначень
|
в межах бюджетних призначень
|
в межах бюджетних призначень
|
в межах бюджетних призначень
|
Секретар ради Т.Л.Сельніцька