Лихівська селищна рада
П'ятихатський район Дніпропетровська область
Рішення сесії
від 19 грудня 2017р. № 312–26/VII
Про селищну програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа на 2018-2020 роки
Опубліковано 22 грудня 2017

          Керуючись законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування "Про житловий фонд соціального призначення", "Про охорону дитинства"; Указом Президента України від 16 грудня 2011 р. № 1163/2011 "Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні"; постанов Кабінету Міністрів України від 23 липня 2008 року № 682 "Деякі питання реалізації Закону України "Про житловий фонд соціального призначення", від 24 вересня 2008 року № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини", з метою  соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісій селищної ради з фінансово-економічних питань та бюджету, питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики  селищна  рада,  с е л и щ н а     р а д а      в и р і ш и л а:

1. Затвердити селищну програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування,  осіб  та  молоді   з    їх    числа  на      2018-2020 роки згідно з додатком.

2.Виконавчому комітету селищної  ради вжити заходи щодо видлення коштів із селищного бюджету та залучення ынших джерел для виконання заходів селищної програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування,  осіб  та  молоді   з    їх    числа  в 2018-2020 роках.                                                             

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з фінансово-економічних питань та бюджету, питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики  (ТІТОВ).

Селищний  голова                                                                        Л.С.ГОРБЕНКО



Додаток

до рішення селищної ради

від 19 грудня 2017  року

№ 312 – 26/VІІ

СЕЛИЩНА ПРОГРАМА

забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа на 2018-2020 роки.

 

ЗМІСТ

Вступ.

1. Паспорт Програми.

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа на 2018-2020 роки.

3. Визначення мети Програми.

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування Програми; строки виконання Програми.

5. Напрями діяльності та заходи Програми.

6. Очікувані результати та ефективність виконання Програми.

7. Координація і контроль за виконанням Програми.

                                                   1.ПАСПОРТ

Селищної програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа на 2018-2020 роки

1 Ініціатор розроблення програми Лихівська селищна рада.

2 Розробник програми: відділ з питань освіти, культури, туризму, молоді, спорту та соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

3 Відповідальні виконавці програми: виконавчий комітет Лихівської селищної ради.

4 Учасники програми: Виконавчий комітет Лихівської селищної ради.

5 Термін реалізації програми 2018-2020 роки.

 6 Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми: селищний бюджет

7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми:  300,0 тис. грн.

у тому числі:

7.1 .кошти селищного бюджету: 150,0 тис.грн.

7.2 інших джерел, не заборонених законодавством України: 150,0 тис. грн.

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована селищна Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа на 2018-2020 роки

 

   Законодавчим підґрунтям для розроблення Програми є закони України №280/97-ВР від 21.05.1997 року "Про місцеве самоврядування в Україні", № 2342-IV, 13.01.2005 року "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", вiд 12.01.2006 року № 3334-IV "Про житловий фонд соціального призначення", від 26.04.2001 року № 2402-III "Про охорону дитинства"; Указ Президента України від 16 грудня 2011 р. № 1163/2011 "Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні"; постанови Кабінету Міністрів України від 23 липня 2008 року № 682 "Деякі питання реалізації Закону України "Про житловий фонд соціального призначення", від 24 вересня 2008 року № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини", інші нормативно-правові акти, спрямовані на соціальний захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа.

   Питання забезпечення житлом вищевказаних категорій є однією з найактуальніших проблем громади, оскільки з загальної кількості дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на обліку в службі у справах дітей П’ятихатської райдержадміністрації станом на  грудень 2017 року ( 6  ), з них забезпечені житлом на праві власності 1 дитина;  взагалі не має житла 3 дітей, яка буде поставлена на квартирний облік згідно чинного законодавства.

    У виконавчому комітеті Лихівської селищної ради стоять на квартирному обліку 5 осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які потребують житла.

  Основними напрямками подолання сирітства є соціально-правова підтримка дітей- сиріт та дітей, які залишились без батьківського піклування, вжиття комплексу заходів щодо їх соціальної адаптації, забезпечення інтеграції зусиль місцевого органу виконавчої влади, установ та організацій, спрямованих на захист прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Отримання житла залишається однією з найактуальніших проблем для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа. За прогнозними показниками за період дії Програми кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягнуть повноліття та потребуватимуть забезпечення житлом, складатиме 6   дітей. Всього передбачено по Програмі забезпечити житлом у Лихыввськый селищный об’єднаній територіальній громаді - 5 чоловік, у 2018 році 1 особу, з числа дітей, позбавлених батьківського піклування. Зважаючи на те, що можливості селищного бюджету є досить обмеженими, вирішення нагальної суспільно значимої проблеми можливе лише за умови надання з обласного бюджету бюджету селища субвенції з метою співфінансування витрат, пов’язаних із придбанням соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа.

3. Визначення мети Програми

Створення умов для реалізації державних гарантій і конституційних прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа шляхом концентрації зусиль органів державної влади та місцевого самоврядування щодо забезпечення їх власним житлом.

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки виконання Програми

 Основними шляхами та засобами розв’язання проблеми забезпечення житлом даної категорії в громаді є:

– збереження в задовільному стані наявного у дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування житла зменшить потребу у забезпеченні житлом зазначеної пільгової категорії громадян;

– придбання та передача у власність дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа благоустроєних житлових приміщень для постійного проживання за рахунок коштів обласного, селищного бюджетів в межах наявного фінансового ресурсу та інших джерел, не заборонених законодавством України;

– формування житлових фондів соціального житла за рахунок вільних житлових приміщень, що знаходяться у власності територіальної громади та передача їх у користування дітям – сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, особам та молоді з їх числа з метою вирішення подальшого забезпечення житлом.

  Вартість житла, що купується, не повинна перевищувати діючі показники опосередкованої вартості житла в Дніпропетровській області. Розмір житлової площі повинен відповідати статті 47, 66 Житлового кодексу Української РСР та Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», яким передбачено, що санітарні норми жилої площі становить 21 кв. м. загальної площі на наймача та додатково 10 кв. м. на сім`ю. Згідно ст. 48 Житлового кодексу України жиле приміщення може бути надано з перевищенням норми жилої площі, якщо воно становить одну кімнату (однокімнатну квартиру) або призначене для осіб різної статі (частина друга статті 50). Відповідно до вищезазначеної статті не допускається надання житлового приміщення нижче встановленого мінімального розміру. Це правило поширюється також на випадки, коли особа, що перебуває на квартирному обліку не заперечує проти надання їй приміщення менше встановленої норми у тому числі і за згодою між громадянами і органами, що надають житло, тому що такі угоди явно ущемляють і обмежують права громадян.

Ресурсне забезпечення Програми

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми

 

Етапи виконання Програми

 

Усього витрат на виконання Програми (тис. грн.)

 

 

2018 рік

2019 рік

2020 рік

 

Селищний бюджет

50

50

50

150

Інші  джерела

50

50

50

150

5. Напрями діяльності та заходи Програми

Напрями діяльності та заходи наведені у додатку 1 до Програми включають:

1) приведення у належний стан житлових приміщень, що знаходиться у власності дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа;

2) забезпечення придбання та передача у власність дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа благоустроєним житловими приміщенням для постійного проживання;

3) формування житлового фонду соціального житла за рахунок вільних житлових приміщень, що знаходяться у власності територіальної громади та передача його у користування для подальшого забезпечення житлом дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа.

6.Очікувані результати та ефективність Програми

     Виконання Програми сприятиме реалізації державної політики соціального захисту та встановлених чинним законодавством прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа на позачергове отримання житла.

Виконання селищної Програми в дасть змогу:

- створити належні умови для соціальної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа;

- забезпечити житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа після завершення перебування їх в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу, дитячих закладах, після закінчення навчання в навчальних закладах.

Потреба у забезпеченні житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа по Лихівській селищній об’єднаній територіальній громаді у 2018 – 2020 роках наведена в додатку 1 до Програми.

7. Координація і контроль за виконанням Програми

      Координація роботи із забезпечення виконання Програми між усіма виконавцями заходів покладається на відділ з питань освіти, культури, туризму, молоді, спорту та соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді виконавчого комітету селищної ради, який здійснюватиме систематичний моніторинг забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа, та контролюватиме перевірку правових підстав наданні житла на пільгових засадах в межах Програми. Реалізація Програми за суб’єктами діяльності здійснюється відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції. Відділ з питань освіти, культури, туризму, молоді, спорту та соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді виконавчого комітету селищної ради, щокварталу до 5 числа подаэ службі у справах дітей П’ятихатської райдержадміністрації інформацію про стан виконання заходів. Служба у справах дітей П’ятихатської райдержадміністрації щорічно до 15 липня та до 15 січня готує та подає Службі у справах дітей Дніпропетровської обласної державної адміністрації узагальнену інформацію про стан виконання Програми. Контроль за виконанням Програми здійснює постійна депутатська комісія селищної ради з соціально-гуманітарних питань.

Секретар ради                                                                                     Т.Л.Сельніцька

                                                                                                                    Додаток 1до Програми

Потреба в забезпеченні житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа Лихівської селищної  об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки

 

Кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа потребують житла
Кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб та молоді з їх числа, які будуть забезпечені у рамках Програми
2018 рік
2019 рік
2020 рік
2018 рік
2019 рік
2020 рік
1
1
1
1
1
1

Секретар ради                                                                                               Т.Л.Сельніцька

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux