Лихівська селищна рада
П'ятихатський район Дніпропетровська область
Рішення сесії
від 15 березня 2019р. № 701–39/VII
Про виконання бюджету Лихівської селищної ради за 2018 рік
Опубліковано 26 березня 2019

Заслухавши  і  обговоривши  звіт начальника фінансово-економічного відділу виконавчого комітету Лихівської селищної  ради Раєнко О.І. про виконання бюджету  Лихівської селищної ради за 2018   рік, відповідно до п. 23 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та п.4 ст. 80  Бюджетного кодексу України, враховуючи   висновки й  рекомендації  постійної комісії селищної ради з фінансово-економічних питань та бюджету, питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики    с е л и щ н а    р а д а      в и р і ш и л а:

           Затвердити  звіт  про  виконання    бюджету  Лихівської селищної ради за   2018  рік   по  доходах - у сумі 26 156 105,46 грн., і по видатках - у  сумі                                                                                                            25 946 731,44 грн., у тому числі:

        - загальний  фонд  селищного бюджету по доходах  з урахуванням сум, одержаних з бюджетів інших рівнів у сумі  24 699 804,37 грн.,  з них: власних доходів - у сумі 10 751 079,96 грн., офіційних трансфертів –у сумі  13 948 724,41 грн.

        -загальний  фонд  селищного бюджету по видатках  у сумі 22 302 295,80 грн.

      - спеціальний фонд селищного бюджету  по доходах  у сумі  1 456 301,09 грн., з них: власних доходів – у сумі 86 570,09 грн., офіційних трансфертів- у сумі 1369731,00 грн;

     - спеціальний фонд селищного бюджету   по видатках  у сумі                                  3 644 435,64 грн.                    

Селищний  голова                                                                            Л.С.ГОРБЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт

про  виконання   бюджету  Лихівської  ОТГ  за  2018  рік

                         

Виконання   бюджету  ОТГ  по  доходах

 

             Зведений бюджет Лихівської ОТГ по власних доходах загального фонду за 2018 рік в цілому виконаний на 121,1 %  до місцевих бюджетів надійшло 10 751,08 тис. грн при уточненому плані 8 878,5 тис. грн. Понад уточнений план надійшло 1 872,6 тис. грн.

              Офіційні трансфертів надійшло на суму 13948,724тис.грн в т.ч:

надійшло медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 3140,4тис.грн, при плані 3140,4тис.грн,освітньої субвенції при плані 6426,4тис.грн., надійшло 6426,4тис.грн., базової дотації при плані 1781,6тис. грн., надійшло 1781,6тис. грн., інші субвенції при плані 17,7тис.грн.,надійшло 17,7тис.грн.,що становить 100% виконання ,субвенція інфраструктурна при плані 1868,6тис.грн.,надійшло 487,631тис.грн.,субвенція з місцевого бюджету(НУШ) 115,477тис.грн .,надійшла в сумі 114,793тис.грн., субвенція з державного бюджету(соц.економ) при плані 437,0тис. грн.,надійшло 437,0тис.грн., дотація (на заробітну плату ,тепло) 1263,2тис.грн.,надійшла  в сумі 1263,2тис.грн.,іншої дотації надійшло 280,0тис.грн.,при плані 280,0тис.грн.     Головним бюджетоутворюючим джерелом наповнення місцевого бюджету залишається податок на доходи фізичних осіб   Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб склали 3 974,3 тис. грн, що становить 118,3 % до плану. 

    Надійшло податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код 11010100) в сумі 2 036,3 тис. грн, або на 16,9 тис. грн ( 100,8 % ) більше планових показників у зв’язку із підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки.   Основними платниками податку залишаються бути:

 

ДП Верхньодніпровський лісгосп, що сплачує до бюджету 107,0 тис.грн;

ТОВ «Агрофірма Комунар» 123,2 тис.грн;

ПП «Маїс» 125,7 тис.грн;

КЗ П`ятихатський районний ЦПМСД 82,9 тис.грн;

Дніпропетровська філія РРТ 52,7 тис.грн;

АТ «ДТЕК ДНІПРОПЕТРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»

     64,7 тис.грн;

ПП «Моє Джерело» 52,5 тис.грн;

ТОВ «Агророст» 59,0 тис.грн;

ПП «Агроера-Н» 38,9 тис.грн.

         Податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата (код 11010400) надійшло у сумі 1 781,9 тис. грн, або на 596,9 тис. грн ( 150,4 % ) більше планових показників, у зв’язку зі сплатою заборгованості за минулі роки з податку на доходи, отриманих від надання в оренду земельних паїв   (ПП Одіжна І.М., ТОВ «ІМПЕРІЯ V», ПП Зюзь В.О., ПП Самарець А.В., ПП Орленко О.Є., ПП Скляр М.М.).

         Головним бюджетоутворюючим джерелом наповнення місцевого бюджету залишається податок на доходи фізичних осіб.

         Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб склали 3 974,3 тис. грн, що становить 118,3 % до плану. 

    Надійшло податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код 11010100) в сумі 2 036,3 тис. грн, або на 16,9 тис. грн ( 100,8 % ) більше планових показників у зв’язку із підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки.   Основними платниками податку залишаються бути:

ДП Верхньодніпровський лісгосп, що сплачує до бюджету 107,0 тис.грн;

ТОВ «Агрофірма Комунар» 123,2 тис.грн;

ПП «Маїс» 125,7 тис.грн;

КЗ П`ятихатський районний ЦПМСД 82,9 тис.грн;

Дніпропетровська філія РРТ 52,7 тис.грн;

АТ «ДТЕК ДНІПРОПЕТРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»

     64,7 тис.грн;

ПП «Моє Джерело» 52,5 тис.грн;

ТОВ «Агророст» 59,0 тис.грн;

ПП «Агроера-Н» 38,9 тис.грн.

         Податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата (код 11010400) надійшло у сумі 1 781,9 тис. грн, або на 596,9 тис. грн ( 150,4 % ) більше планових показників, у зв’язку зі сплатою заборгованості за минулі роки з податку на доходи, отриманих від надання в оренду земельних паїв   (ПП Одіжна І.М., ТОВ «ІМПЕРІЯ V», ПП Зюзь В.О., ПП Самарець А.В., ПП Орленко О.Є., ПП Скляр М.М.).

Надійшло податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування  (код 11010500) у сумі 156,0 тис. грн, що на 1,3 тис. грн. ( 100,8 % ) більше планових показників, що пов`язано зі збільшенням платників одноосібників.

           У 2018 році надійшов збір за спеціальне використання лісових ресурсів (код 13010200) у сумі 0,3 тис. грн, або на 0,02 тис.грн (108,5 %) більше планових показників, у зв`язку зі збільшенням обсягу використання лісових ресурсів ДП «Верхньодніпровським лісовим господарством». 

 

    Акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (код 14021900) надійшло у сумі 78,8 тис. грн, що на 6,4 тис. грн  

( 108,8 %) більше планових показників, та акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (код 14031900) при плані 279,5 тис.грн, надійшло 318,7 тис.грн (114 %).     

           По акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (код 14040000) надійшли кошти в сумі 33,4 тис. грн. або на 34,4,0 тис. грн ( 49,3 %  ) менше планових показників. Зменшення пояснюється тим, що відбулися зміни у законодавстві  та акцизний податок з пального надходить на код бюджетної класифікації 14021900 та код бюджетної класифікації 14031900. 

 

           Найбільшими платниками податку продовжують бути:

Найменування

Сплата податку за 2018 рік/тис.грн

Поліщук Н.Л.

4,7

Чехіра Ю.А.

4,7

Настека Т.П.

4,6

Горб І.В.

4,0

Алексеєнко Т.І.

3,9

Ванда Н.І.

3,2

Мидловець І.П

2,6

      По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченому власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості  надійшли кошти у сумі 120,9 тис. грн, або більше планових показників на 30,0 тис. грн ( 133,1 % ), що більше у порівнянні з минулим роком на 30,9 тис.грн.

           По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості (код 18010200),  надійшли кошти у сумі 1,7 тис. грн, що на 0,03 тис. грн ( 101,5 % ) більше планових показників, у зв`язку зі сплатою заборгованості минулих років  податку Поліщук Н.А. у сумі 1,0 тис.грн. У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 0,9 тис.грн або на 102,8 %.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості (код 18010300), надійшло більше планових показників на 11,2 тис. грн в сумі 16,5 тис. грн у зв`язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та збільшенням площ нежитлової нерухомості. Найбільшими платниками є: Калашнікова В.П. 2,9 тис.грн, Перегуда С.В. 1,5 тис.грн, Кукуруз В.М. 0,7 тис.грн, Золотоноша Г.С. 0,7 тис.грн, Поліщук  Н.Л. 0,6 тис.грн. У порівнянні з минулим роком надходження збільшилося на 11,2 тис.грн або на 212,5 %.

            Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості (код 18010400), надійшло коштів у сумі 102,7 тис. грн, або на  18,8 тис. грн (122,4 %)  більше планових показників, що пояснюється сплатою наперед  (ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ», ТОВ «МЛИН»).

          Найбільшими платниками є: 

         - ТОВ «Агрофірма Комунар»,

         - Лихівське споживче товариство,

         - ПП «Моє Джерело»,

         - ТОВ «Україна-Ж».

           Надійшло земельного податку  та орендній платі за землю у сумі 3013,5  тис. грн або на 339,1 тис. грн ( 112,7 % ) більше планових показників. Збільшення сплати податку пояснюється погашення податкового боргу по платі за землю.

         Крім того, органами місцевого самоврядування в січні 2017 року були переглянуті ставки податку за земельні ділянки, нормативно-грошову оцінку яких проведено, шляхом внесення змін до діючих рішень про встановлення ставок земельного податку у розмірі від 0,5 до 1 відсотка.

          Високі показники надходжень у загальному обсязі надходжень до бюджету громади земельного податку та орендної плати за землю відслідковуються по селищному бюджету, за рахунок укладання нових тимчасових угод на оренду земельних ділянок.

         Земельного податку з  юридичних осіб ( код 18010500) надійшло коштів у сумі 481,9 тис. грн, або на 56,7 тис. грн. (113,3%) більше планових показників у зв’язку зі збільшенням ставок земельного податку в межах населених пунктів до 1 % та застосування коефіцієнту індексації 1,0 для сільськогосподарських угідь. Крупними платниками є:АТ «ДТЕК ДНІПРОПЕТРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», ПП «Маїс», СФГ «Світанок», ДП «Верхньодніпровський лісгосп», СФГ «Струмок». У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися  на 6,8 тис.грн або на 1,4 %.

По орендній платі з юридичних осіб ( код 18010600) надійшло коштів у сумі 1419,9 тис. грн, що на 327,9 тис. грн ( 130 % ) більше планових показників за рахунок укладення нових договорів на орендну з ВФ «Україна», ТОВ «Родина ХХІ», ТОВ «Аграрні новації» .

     Найбільшу частку у загальному обсязі надходжень до бюджету громади по орендній платі з юридичних осіб мають наступні підприємства:

Найменування
Сплата податку за 2018 рік/тис.грн
ТОВ «Агрохімія»

428,8

ТОВ «СТЕП»

166,0

ТОВ «Агрофірма Комунар»

135,7

ПСП «Каспій»

148,7

ПП «Маїс»

78,6

ТОВ «МЛИН»

55,5

ТОВ «РУБЕНОР»

38,7

ПАТ «Дніпропетровськгаз»

22,3

У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися  на 223,4 тис.грн або на 18,7 %.

            По земельному податку з фізичних осіб (код 18010700) надійшло коштів у сумі 710,1 тис. грн, що на 29,0 тис. грн. (104,3%) більше планових показників, внаслідок  збільшення платників.   У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 26,2 тис.грн абона 3,8%.

            По орендній платі з фізичних осіб (код 18010900)надходження склали 401,5 тис. грн або менше планових показників на 74,6 тис. грн ( 84,3 % ) у зв’язку з закінченням терміну укладених договорів з платниками ( Приходько Н.С., Андрієнко С.Д.) 

            Транспортного податку з юридичних осіб (код 18011100) надійшло у сумі 50 тис. грн, або 100% виконання плану. Єдиним платником транспортного податку залишається бути ТОВ Агророст.

             Єдиного податку (код 18050000) фактично надійшло  3 158,2 тис. грн або на 876,7,0 тис. грн ( 138,4 % ) більше планових показників.

           Надійшло  єдиного податку з юридичних осіб (код 18050300) у сумі 74,5 тис. грн, або на 45,5 тис. грн більше планових у зв`язку зі збільшенням обсягів реалізації товарів (робіт).

           Найбільшими платниками є:

- СФГ «Альянс» 11,8 тис.грн,

- СФГ «ФОБОС» 19,4 тис.грн,

- Лихівське споживче товариство 11,8 тис.грн,

- СФГ «Деймос» 12,0 тис.грн,

- СФГ «Святогірське» 5,9 тис.грн.

          У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 44 тис.грн або на 145,9 %.

             У 2018 році  надійшли кошти по єдиному податку з фізичних осіб (код 18050400) у сумі 524,7 тис. грн, що більше планових показників на 122,7 тис. грн ( 130,5 % ).

Основні причини, які вплинули на збільшення податку надходження податку є: - зростання ставок податку у зв`язку з підвищенням мінімальної заробітної плати для платників І та ІІ груп.

- збільшення кількості платників ( Чуприна В.Ю., Москаленко Ю.В., Гладир О.В., Карнаух Р.М.).У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 109,0 тис.грн або на 26,2 %.

          По єдиному податку з сільськогосподарських товаровиробників,  у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків (код 18050500), надійшли кошти у сумі 2558,9 тис. грн або більше планових на 708,5 тис. грн

( 138,3 % ), у зв`язку з проведенням індексації грошової оцінки та сплатою заборгованості за минулі роки.

         Найбільшими платниками є:

ТОВ «Агрохімія» сплатила коштів у сумі 127,2 тис.грн,  

ПП «Моє джерело» 71,2 тис.грн,

ПП «Агроера-Н» 164,0 тис.грн,

ТОВ «АФ Комунар» 578,6 тис.грн,

ПСП «Каспій» 714,8 тис.грн,

ПП «Маїс» 408,3 тис.грн. 

У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 745,1 тис.грн або на 41,1 %.

        Плати за надання інших адміністративних послуг (код 22012500) надійшло у сумі 2,0    тис. грн ( 105,4 % ), більше планових показників у сумі 1,9 тис.грн, внаслідок збільшення кількості наданих адміністративних послуг у  2017 році фактичні надходження становили у сумі 2,3 тис.грн.

           Надійшло державного мита (код 22090000) у сумі 0,8 тис. грн, що на 0,3 тис. грн  ( 159,7 %) більше планових показників.

           Державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформленням документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування (код 22090100), надійшло у сумі 0,4 тис. грн або на 0,2 тис. грн ( 189,4 % ) більше планових показників за рахунок збільшення оформлених документів на спадщину та дарування.

          Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України (код 22090400) надійшло у сумі 0,5 тис.грн, що на 0,2 тис.грн або 142,6 % більше планових показників у зв`язку зі збільшенням оформлення закордонних паспортів. Надходження податку за минулий рік було відсутнє.

До спеціального фонду бюджету селища (без урахуванням трансфертів) надійшло 86,6 тис. грн при плані 78,6 тис. грн, виконання складає 110,2 %.

У порівнянні з 2017 роком надходження збільшилося  на 48,9 тис. грн або на 129,5 %.

Екологічного податку (код 19010000) за 2018 рік при відсутності планових показників надійшло 0,4 тис. грн.

Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності (код 24062100) при відсутності плану надійшло 1,7 тис.грн. Грошові стягення надійшли від Омельянюка Олександра Володимировича.

Власних надходжень бюджетних установ (25000000) за 2018 рік при планових показниках 78,6 тис. грн, надійшло у сумі 84,5 тис. грн, що більше плану  на 7,5 %.У порівнянні з минулим  роком надходження збільшилися  на  47,2 тис. грн.

 Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно функціональними повноваженнями (25010100) надійшла у 2018 році у сумі  47,4 тис. грн, при планових показниках 47,0 тис. грн, що більше плану на  0,9 %  за рахунок підвищення батьківської плати в дитячому садку ДНЗ «Журавлик».

Плата за оренду майна бюджетних установ (код 25010300) при відсутності плану надйшла у сумі 37,1 тис.грн.

Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна ( крім нерухомого майна) (код 25010400) при плані 31,6 тис.грн не надійшли кошти.

Заплановані надходження по коду 25010400 надійшли по коду 25010300.

 

                              Виконання   бюджету  ОТГ  по  видатках.

 

           На виконання  комплексної програми соціального захисту населення «Турбота»Лихівської селищної обєднаної територіальної громади на період 2017-2020 роки  касові видатки склали 116,280 тис.грн, при уточненому плані в сумі 128,210  тис.грн, фактичні –  116,280  тис.грн. в т.ч

Касове виконання  комплексної програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їхніх сімей на 2018 рік проведено в сумі 116,280 грн,  в тому числі:

- матеріальна допомога учасникам АТО 63,970тис.грн;(31чол.по 1,87тис.грн 3чол.по2,0грн)

надання матеріальної допомоги на лікування та оздоровлення проведено  в   сумі 46,5 тис.грн.,

      -  матеріальна допомога на оздоровлення

        2чол*20,0грн., 2чол.по 2,0тис.грн.,1 чол*2,5грн.

Касові видатки проведені згідно чинного законодавства.

Дебіторська та кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019р по загальному фонду відсутня.

                                           Освіта  

 На підставі програми розвитку  освіти в Лихівській селищній територіальній громаді на 2017-2020 роки  на  утримання  освіти  на  2018 рік  затверджені  касові видатки склали в сумі 11266930,18 грн.,що становить 91,7 % виконання в тому числі

КЕКВ 2111- 6194614,39 грн.

КЕКВ 2120- 1406936,59  грн.

КЕКВ 2210 – 480994,02грн

КЕКВ 2230 – 234866,78  грн.

КЕКВ 2240 – 95095,76 грн

КЕКВ 2250 – 13269,0 грн

КЕКВ 2271 – 2219437,12  грн.

КЕКВ 2273- 16911,23  грн.

КЕКВ 2275 – 44990,0грн

КЕКВ 2282 -4224,0грн

За 2018 рік  уточнений план по загальному фонду на утримання  освіти склав 12286007,37 грн., в тому числі:

КЕКВ 2111- 6918708,0 грн.

КЕКВ 2120- 1561163,37 грн.

КЕКВ 2210 – 505046,0грн

КЕКВ 2230 – 245352,0  грн.

КЕКВ 2240- 117307,0 грн.

КЕКВ 2250- 22856,0 грн.

КЕКВ 2271 – 2223720,0 грн.

КЕКВ 2273 – 105044,0  грн.

КЕКВ 2275 – 45000,0грн

КЕКВ 2282 – 4224,0грн

      Уточнення планових показників по дошкільній освіті проводилося на підставі рішень сесій місцевих рад та розпоряджень на протязі 2018 року.

   КЕКВ2210–480994,0грн.,

придбання дизпалива134000,0грн.,бензину36636,0грн.,придбання запчастин 19919,0грн.,господарських товарів 28000,0грн.,придбано роутер 450,0грн.,придбано автопокришки 17600,0грн.,папір 2450,0грн.,придбання вікон для Яковлівської філії 120000,0грн.,придбання шкільного інвентаря 85955,0грн.,придбано принтерів на суму35984,0грн.

КЕКВ 2240 – 95095,76 грн., в тому числі за послуги до мережі інтернет на суму 14400 грн.,заправка картриджа 2000грн.,чистка димоходу 500,0грн.,послуги по ремонту автомобіля 6200,0грн.,технічне обслуговування,діагностика,страхування шкільного автобуса 39363,76грн.,повірка лічильника газу 8800,0грн.,перевірка сигналізатора газу 780,0грн.,технічне обслуговування по газопостачанню 10623,18грн.придбано прилади обліку по газу 11450,0грн.,придбано пакет оновлення нові знання 980,0грн.

КЕКВ 2282 – 4224,0грн  навчання пройдено по цивільному захисту ,та навчання керівників по газопостачанню,отримані відповідні посвідчення,

              Штатна чисельність педагогів складає 50,95 чоловік., непедагогічних працівників 36,2 чоловік.

          По спеціальному фонду касові видатки склали в сумі 2431368,00 грн.                 при планових показниках 2445847,14грн. в тому числі :за рахунок залишку освітньої субвенції та коштів на оснащення кабінетів придбано комплект для друку 32628,0грн.,комплект шкільних меблів 53240,0грн.,медичне обладнання 11721,0грн.,комплект бібліотеки 93663,0грн.,комплект виробний кухонний199937,0грн., інтерактивний комплект (жива підлого 376280,0грн.,оснащення кабінетів(хімії,фізики,математики,географії,біології,

біології,військовоїпідготовки)1380425,0грн.,комплект спортивного обладнання 199974,0грн.,комплект звукового обладнання 83500,0грн.

    Видатки спеціального фонду по власних надходженням склали 25000,0грн.,придбано господарські товари поБайдаківській філії надходження було від зданого металобрухту .

   Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01 січня 2018 та на 01 січня 2019 року відсутня. На підставі програми розвитку  дошкільної освіти в Лихівській селищній територіальній громаді на 2017-2019 роки на утримання дошкільної освіти Лихівський ДНЗ «Журавлик» на 2018 рік затверджені касові видатки склали в сумі 1015246,92 грн.,що становить 98,4 % виконання в тому числі :

КЕКВ 2111- 560473,15 грн.

КЕКВ 2120- 138277  грн.

КЕКВ 2230 – 54370,68  грн.

КЕКВ 2240 – 5929,86 грн

КЕКВ 2250 – 725 грн

КЕКВ 2271 - 238560  грн.

КЕКВ 2273- 16911,23  грн.

 За 2018 рік  уточнений план по загальному фонду на утримання дошкільної освіти склав 1031732  грн., в тому числі:

КЕКВ 2111- 560649 грн.

КЕКВ 2120- 138277 грн.

КЕКВ 2230 – 65930  грн.

КЕКВ 2240- 5960 грн.

КЕКВ 2250- 1500 грн.

КЕКВ 2271 – 238560 грн.

КЕКВ 2273 – 20856  грн.

        Уточнення планових показників по дошкільній освіті проводилося на підставі рішень сесій місцевих рад та розпоряджень на протязі 2018 року.

   КЕКВ 2240 – 5960 грн., в тому числі за послуги до мережі інтернет на суму 4000 грн., (10 місяців*400грн).,заправка картріджа100грн., виготовлення технічної документації на газопостачання 1860грн.

    Штатна чисельність складає 9,5 чол., фактична зайнятість 9,0 чол

         По спеціальному фонду касові видатки склали в сумі 38877,13 грн.                 при планових показниках 47000грн. надійшло батьківської плати 47424,96грн.,залишок складає 31365,53грн.

   Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01 січня 2018 та на 01 січня 2019 року відсутня.

      

                                  Культура

 Культура і мистецтво : Видатки по будинках культури ,сільських клубах профінансовано  по загальному фонду при уточненому плані на рік 886,7 тис.грн виконання становить 849,8 тис.грн, або 97,8%. Недофінансовано 36,9 тис.грн за рахунок  економії.  По заробітній платі з нарахуваннями виплачено 557,7тис.грн, або 99,07% до річного плану. На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря при уточненому плані на рік 20,0тис.грн виконання становить19,9 тис.грн, або 99,96%.КЕКВ 2210  придбано карнизи 13,5м., та тюль 42м. для Байдаківського сільського клуба на -19,9тис.грн. По оплаті комунальних послуг та енергоносіїв витрачено 272,1 тис.грн, або 99,4% до планових призначень (273,8тис.грн). Економія виникла по електроенергії.

По спеціальному  фонду використання коштів не планувалось.

Фактично зайнято штатних посад 9,75 , штатна чисельність складає 9,75чол.

На протязі 2018 року будинки культури, клуби безкоштовно вiдвiдали  1690 чоловік, були проведенi культурно-освітні заходи:

-73 річниця перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

-День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні

-75 річниця визволення смт.Лихівка від німецько-фашистських загарбників «Непереможному народу наша шана і вдячність.

Концерти художньої самодіяльності:

-Святковий  концерт до Дня весни і жінки

-День захисту дітей

-з нагоди Дня Державного Прапора та 27 річниці проголошення незалежності

-День захисника України

-Зірка Різдва

-відкриття головної селищної ялинки  з новим роком.

                           Державне  управління                                

     Відповідно до  Програми розвитку місцевого самоврядування на  території Лихівської селищної  об’єднаної територіальної громади на 2017-2019 роки.

На утримання апарату управління на 2018 рік  видатки склали  в сумі 3341356,54 грн., в тому числі :

КЕКВ 2111- 2239646,13 грн.

КЕКВ 2120- 529334,00 грн.

КЕКВ 2210- 308976,00 грн.

КЕКВ 2240 – 84257,59  грн.

КЕКВ 2250 –3765,00  грн.

КЕКВ 2273 – 22128,29  грн.

КЕКВ 2274- 149902,80  грн.

КЕКВ 2282 – 1290,0 грн.

КЕКВ 2800 – 2055,83 грн.

За 2018 рік  уточнений план по загальному фонду на утримання органів управління склав 3419728,0 грн., в тому числі:

КЕКВ 2111- 2241815,0 грн.

КЕКВ 2120- 529334  грн.

КЕКВ 2210-  319045  грн.

КЕКВ 2240 – 104180  грн.

КЕКВ 2250 – 6040  грн.

КЕКВ 2273- 23490 грн.

КЕКВ 2274- 190624 грн.

КЕКВ 2282 – 2960 грн.

КЕКВ 2800 – 2240  грн.

    Уточнення планових показників по апарату управління проводилося на підставі рішень сесій місцевих рад та розпоряджень на протязі 2018 року.

Касові видатки на утримання апарату управління становлять 3341356,54 грн., що складає 97,7 % до уточненого плану, фактичні видатки – 3341356,54 грн., в тому числі касові видатки по :

КЕКВ 2111- 2239646,13 грн.,

КЕКВ 2120- 529334,0 грн.

     КЕКВ 2210 –308976,9 грн., в тому числі придбання бланків,паперу, канцтоварів на суму18917,0  грн., придбання бензину на суму 244692,0грн., запасних частин для службових автомобілів 45368,0 грн.,

         КЕКВ 2240 –  84257,59 грн., в тому числі проведено страхування службових автомобілів на суму 387,0грн.,проведено ремонт та обслуговування комп`ютерної техніки, заправка картриджів 9652,0 грн.,  сплачено за послуги зв`язку та інтернету 14400 грн.,  оплачено послуги у сфері публічних закупівлях  17500 грн., здійснено перезарядку вогнегасників 288грн.,повірка лічильника газу 1660,0грн.,технічне обслуговування сигналізатора газу 1560,0грн.,огляд димоходів 500,0грн.,придбано програмне забезпечення Дб ПЛЮС та МЕДОС 32820,0грн.,  перевірка газового обладнання щільності та  технічне обслуговування газу 5877,59 грн.

КЕКВ 2250 – 3765,00 грн.

КЕКВ 2273 –  22128,29 грн.

КЕКВ 2274-  149902,8 грн.

КЕКВ 2282 – 1290,0грн.

- навчання спеціалістів по цивільному захисту,відповідальних за газ, про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки, отримано посвідчення відповідного зразку.

КЕКВ 2800 – 2055,83 грн. на протязі 2018 року було сплачено  екологічного податку,сплачено пеню за електроенергію.

Касові видатки здійснено згідно  чинного законодавства

Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01 січня 2018 та на 01 січня 2019 року відсутня.

   Видатки спеціального фонду не планувались.

        Станом на 01.01.2019року фактично зайнятих 26 шт.од., затверджено розписом 33  шт.од., в т.ч. вакантних місць 7:

Провідний спеціаліст фінансово-економічного відділу;

Спеціаліст І категорії фінансово-економічного відділу;

Спеціаліст І категорії фінансово-економічного відділу;

Спеціаліст І категорії відділу освіти.

Спеціаліст І категорії відділу освіти.

Спеціаліст І категорії загально-організаційного відділу;

Спеціаліст ( з інформаційних технологій);

                                Правоохоронна   діяльність 

Відповідно до рішення Лихівської селищної ради від 28.12.2012 року № 373-21/VІ  «Про затвердження Програми щодо створення та забезпечення діяльності на території Лихівської селищної ради місцевої пожежної охорони на 2016-2018 роки» видатки на 2018 рік на утримання Лихівської місцевої пожежної команди передбачено в сумі 697190,84 грн., в тому числі:

КЕКВ 2110 заробітна плата  – 520508,50 грн.

КЕКВ 2120 нарахування на заробітну плату – 107058,24 грн.

КЕКВ 2210 придбання матеріалів 34971,00грн

КЕКВ 2240оплата послуг (крім комунальних)– 870,66 грн.

КЕКВ 2273 оплата електроенергії – 5677,42грн.

КЕКВ 2274 оплата природного газу  - 27415,26 грн.

     За 2018 рік уточнений план  по загальному фонду на утримання Лихівської місцевої пожежної  команди  склав 704399,00 грн. в тому числі:

КЕКВ 2110 заробітна плата  – 522467,00 грн.

КЕКВ 2120 нарахування на заробітну плату – 107943,0  грн.

КЕКВ 2210 придбання матеріалів 36000,0 грн.

КЕКВ 2240оплата послуг (крім комунальних)– 3010,0 грн.

КЕКВ 2273 оплата електроенергії – 6873,0 грн.

КЕКВ 2274 оплата природного газу  - 27416,0 грн.

Касові видатки на утримання Лихівської пожежної команди   становлять 697190,84 грн.,  фактичні -  697190,84 грн. Видатки на заробітну плату та на оплату  енергоносіїв здійснені в повному обсязі.

Напрями виконання програми:

- КЕКВ 2110 оплата праці – 520508,50 грн. ( за схемним окладом – 309108 грн., надбавка за вислугу років- 36028 грн.,надбавка 50%-19240,0грн нічні-45900 грн.,  .премії 14800 грн. доплата до мінімума 95431грн)

- КЕКВ 2120  нарахування  на заробітну плату 107058,24 грн., що складає 20,2 %  від ФОП в зв’язку з наявністю в штаті працюючого інваліда);

КЕКВ 2210- 34971,0 грн., на  придбання бензину .

КЕКВ 2240 – 870,66 грн.,  технічне обслуговування газотранспортних магістралей .

КЕКВ 2270 оплата енергоносіїв- 33092,68 грн. ( оплата природного газу 27415,26 грн.,оплата електроенергії – 5677,42 грн).

КЕКВ 2282 – 689,76грн.,навчання по газу отримано відповідне посвідчення.

Кредиторська та дебіторська заборгованості станом на 01.01.2018 року  та станом на 01 січня 2019 року відсутні.

Видатки по спеціальному фонду на 2018 рік не передбачалися.

Штатна чисельність місцевої пожежної частини станом на 01.01.2019 року складає 10 штатних одиниць. Фактично на кінець року зайнято 9,0 штатних одиниць.

                               Виробнича   сфера 

    

З метою забезпечення надання медичної допомоги населенню Лихівської селищної об’єднаної територіальної громади у 2018 році на підставі ст.89,93,101 Бюджетного Кодексу України керуючись ст.26,50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» про передачу коштів на виконання делегованих повноважень по забезпеченню гарантованих послуг з медичної допомоги комунальними закладами охорони здоров’я  Вільногірської та П’ятихатської міської ради населенню Лихівської селищної  об’єднаної   територіальної громади у 2018 році.

      Касове виконання за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції в сумі 3140400 грн., в тому числі: Вільногірськ (вторинка) 1678800грн., договору№56 про отримання медичної субвенції у 2018 році від 31.07.2017 року та додаткової угоди до договору №56 від 31.07.2017року про отримання медичної субвенції у 2018 році на суму 1678800грн.,П’ятихатки первинка 480800грн .,договір №35 про передачу між бюджетного трансферту у вигляді медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2018 рік., та угода №1 від 05 липня 2018 року., до договору №35 від 23 лютого 2018 року про передачу між бюджетного трансферту у вигляді медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2018 рік., угоди від 04 жовтня 2018 року на суму 961600грн.,вторинка 500000грн.,договор№36 про передачу між бюджетного трансферту у вигляді медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2018 рік на суму 500000грн

За 2018 рік по галузях виробничої сфери здійснені видатки із загального фонду місцевого бюджету в сумі   487828,24 грн, в тому числі:

–  організація та проведення громадських робіт КЕКВ 2111, 2120 – 185483,58 грн або 100 % до уточнених планових показників, уточнений план – 185491,00 грн. Видатки здійснені на оплату праці громадян, зайнятих на громадських роботах по благоустрою населених пунктів  (за рахунок коштів місцевого бюджету);

– забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства КЕКВ  2240 – 854,57 грн або 99,7 % до уточненого плану (855,00 грн). Здійснені видатки на оплату за санітарно-хімічні та бактеріологічні дослідження води на суму 854,57грн. 

організація благоустрою населених пунктів  КЕКВ  2210,  2240,  2273  –  301490,09  грн  або 99,7 % до уточнених планових показників, уточнений план – 302404,00грн. Видатки здійснені на благоустрій  ОТГ для створення технічних паспортів вулиць смт.Лихівка  та с.Райдужне  протяжністю 18,18 км. на суму 199980,0грн.,ремонт вуличного освітлення 40932,52грн оплата вуличного освітлення на суму 56496,57грн.,придбання будівельних матеріалів для благоустрою на суму 4081,00грн.

        По спеціальному фонду бюджету розвитку місцевого бюджету за 2018 рік проведені видатки по галузях виробничої сфери у сумі   3580558,51 грн, в тому числі: - надання дошкільної освіти Лихівський ДНЗ «Журавлик» КЕКВ 3142 – 199737,00 грн або 28,8%до уточнених планових показників 692000,00грн.,виготовлення ПКД по об’єкту реконструкція дошкільного навчального закладу «Журавлик» з будівництвом котельні та облаштуванням прилеглої території за адресою: Дніпропетровськобласть,П’ятихатський район ,смт.Лихівка ,вул.Миру(стара назва-Леніна),буд,3. ;  

–  надання загальної середньої освіти Лихівська ЗОШ І-ІІІ ступенів КЕКВ 3110 – 2431368,00 грн або 99,4%до уточнених планових показників 2445847,14грн.,  в тому числі :за рахунок залишку освітньої субвенції та коштів на оснащення кабінетів придбано комплект для друку 32628,0грн.,комплект шкільних меблів 53240,0грн.,медичне обладнання 11721,0грн.,комплект бібліотеки 93663,0грн.,комплект виробний кухонний 199937,0грн.,інтерактивнийкомплект(живапідлога)376280,0грн.,оснащення кабінетів(хімії,фізики,математики,географії,біології,військовоїпідготовки) 1380425грн., комплект спортивного обладнання 199974,0грн.,комплект звукового обладнання 83500,0грн.

     Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019р. по загальному та спеціальному фондах відсутня.

Згідно Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів в 2018році здійснювали внутрішній контроль за ефективним використанням бюджетних коштів, надавали звіти про використання коштів та аналізували ефективність використання бюджетних коштів.

             Видатки профінансовано в повному обсязі в межах кошторисних призначень.

                                 Міжбюджетні   трансферти 

Інші дотації з місцевого бюджету на районні програми  в сумі 1282,770тис.грн

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоровя за рахунок медичної субвенції в сму 3140,4тис.грн

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів медичної субвенції,що утворився на початок періоду 25,315тис.грн

Інші субвенції з місцевого бюджету 3,5тис.грн

Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів 14,5тис.грн.

Видатків профінансовано на суму 4466,85тис.грн.

                                             Енергоносії 

       Видатки на енергоносії на 2018 рік з урахуванням внесених змін затверджені в сумі 3 750,3тис.грн,фактичні видатки 3 626,2 тис.грн, касові видатки  3 626,2тис.грн.

       По тепловій енергії уточнений план склав 2705,1 тис.грн, касові видатки  2700,8 тис.грн,  фактичні видатки  2 700,8  тис.грн.

   По електричній енергії уточнений план на рік склав 228,9тис.грн, касові видатки склали 219,8 тис.грн, фактичні 219,8 тис.грн.

         По природному газу уточнений план на рік склав 755,6 тис.грн.,  касові видатки склали 645,0 тис.грн,  фактичні  645,0 тис.грн.

          По твердому паливу  уточнений план склав   60,7 тис.грн.,  фактичні видатки склали 60,7 тис.грн, касові  60,6 тис.грн.

          Станом на 01.01.19 року по бюджетних  установах    кредиторська    заборгованість відсутня.

                             Видатки  та  заборгованість

        Селищний бюджет  по видатках  загального фонду за  2018 рік виконано в сумі 2230,2 тис. грн, що становить 94,95 % до уточненого плану.

         Дебіторська, кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019року відсутня.

 

Начальник фінансово-економічного відділу                                           Раєнко О.І.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux