Лихівська селищна рада
П'ятихатський район Дніпропетровська область
Проекти рішень
від 27 березня 2020р. № 
Про затвердження Положення про резервний фонд селищного бюджету Лихівської селищної ради
Опубліковано 27 березня 2020

Відповідно до ст. 24 Бюджетного кодексу України та Порядком використання коштів з резервного фонду бюджету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 року №415 із внесеними змінами, керуючись cт.26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада вирішила:

     Затвердити Положення про резервний фонд селищного бюджету Лихівської селищної ради  ( додається).


 Селищний голова                                                                     Л.С.Горбенко











                                                                                                       Додаток

                                                                                       до рішення селищної ради

                                                                                       від               №

Положення про резервний фонд селищного бюджету 

Лихівської селищної ради

1.Загальні положення

1.1.Це положення визначає порядок утворення резервного фонду селищного бюджету Лихівської селищної ради (далі – резервний фонд), напрями використання коштів резервного фонду, і встановлює процедури, пов’язані з виділенням коштів резервного фонду та звітуванням про їх використання.

1.2. Резервний фонд формується для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту селищного бюджету на відповідний бюджетний період.

1.3. Резервний фонд створюється за рішенням Лихівської селищної ради і не може перевищувати 1 відсотка обсягу видатків загального фонду селищного бюджету на відповідний бюджетний період.

1.4. Резервний фонд встановлюється рішенням Лихівської селищної ради про селищний бюджет на відповідний бюджетний період загальною сумою без визначення головного розпорядника бюджетних коштів.

2. Напрями та умови використання коштів резервного фонду

2.1. Кошти резервного фонду можуть використовуватись на здійснення:

2.1.1. заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціально-політичного характеру;

2.1.2.заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та епізоотій, на основі даних моніторингу, експертизи, досліджень та прогнозів щодо можливого перебігу подій з метою недопущення їх переростання у надзвичайну ситуацію або пом’якшення її можливих наслідків;

2.1.3.інших непередбачених заходів, які відповідно до законів можуть здійснюватися за рахунок коштів селищного бюджету, але не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту селищного бюджету, тобто на момент затвердження бюджету не було визначених актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Лихівської селищної ради, виконавчого комітету Лихівської селищної ради підстав для проведення таких заходів.

 2.2.До непередбачуваних заходів у підпунктів 2.1.3. пункту 2.1 цього Положення, не можуть бути віднесені: обслуговування та погашення боргу місцевого самоврядування; додаткові заходи, що забезпечують виконання бюджетної програми (функції), призначення на яку затверджено у селищному бюджеті; капітальний ремонт та реконструкція, крім випадків, пов’язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій та проведенням заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру; придбання житла, крім випадків відселення мешканців з аварійних будинків унаслідок надзвичайної ситуації; надання гуманітарної чи іншої допомоги, крім випадків, коли рішення про надання такої допомоги прийнято Лихівською селищною радою.

2.3. За рахунок коштів резервного фонду можуть відшкодовуватися витрати здійснення заходів на суму фактичної кредиторської заборгованості станом на 1 січня поточного бюджетного періоду, щодо фінансування яких прийнято рішення про виділення коштів з резервного фонду в минулому бюджетному періоді, але платежі з бюджету не були проведені або були проведені частково, про що приймається відповідне рішення.

2.4. Рішення про виділення коштів з резервного фонду приймається тільки в межах призначення на цю мету у селищному бюджеті на відповідний бюджетний період, і втрачає чинність після закінчення відповідного бюджетного періоду.

2.5. Кошти з резервного фонду виділяються на безповоротній основі або на умовах повернення, про що зазначається у рішенні про виділення коштів з резервного фонду. Кошти із резервного фонду суб’єктам господарської діяльності недержавної форми власності або суб’єктам господарської діяльності, у статутному фонді яких корпоративні права держави становлять не менше ніж 51 відсоток, виділяються через головних розпорядників бюджетних коштів лише на умовах повернення.

3. Подання та розгляд звернень про виділення коштів з резервного фонду селищного бюджету

3.1. Звернення про виділення коштів з резервного фонду подаються підприємствами, установами, організаціями або фізичними особами (далі-заявники) до виконавчого комітету Лихівської селищної ради.

3.2. У зверненні визначається: напрям використання коштів резервного фонду; головний розпорядник бюджетних коштів, якому пропонується виділити кошти з резервного фонду ( уразі необхідності); обсяг асигнувань, який пропонується надати з резервного фонду, в тому числі на умовах повернення; підстави для здійснення заходів за рахунок селищного бюджету; інформація про можливість (неможливість) фінансування зазначених заходів за рахунок інших джерел та наслідки у разі, коли кошти з резервного фонду не будуть виділені.

3.3. До звернення обов’язково додаються: розрахунки обсягів коштів з резервного фонду; перелік невідкладних (першочергових) робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, та інших заходів; документи, що підтверджують отримані суми страхового відшкодування ( у разі відсутності договору страхування – пояснення заявника про причини непроведення страхування); інша інформація, що підтверджує необхідність виділення коштів з резервного фонду на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з урахуванням факторів їх поширення, розміру завданих збитків та людських втрат і кваліфікаційних ознак надзвичайних ситуацій, проведення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також інших заходів. У разі необхідності виділення коштів з резервного фонду бюджету за напрямами, передбаченими у підпункті 2.1.1. та пункту 2.1. цього Положення, до звернення також обов’язково додаються: акти обстеження та дефектні акти, що підтверджують розміри завданих збитків,затверджені в установленому порядку; узагальнені кошторисні розрахунки на проведення аварійно –відбудовних та інших невідкладних робіт.

3.4. У разі необхідності виділення коштів з резервного фонду на цілі, передбачені у пункті 2.3 цього Положення, до звернення додаються документи, що підтверджують здійснення зазначених заходів та наявність фактичної кредиторської заборгованості.

3.5. Виконавчий комітет Лихівської селищної ради не пізніше ніж у триденний термін з дня отримання звернення готує пропозицій для прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду. До виконання доручення в разі необхідності можуть залучатися інші заінтересовані структурні підрозділи виконавчого комітету. У разі потреби виконавчий комітет Лихівської селищної ради дає доручення щодо підготовки експертних висновків стосовно звернення комісії з питань техногенноекологічної безпеки та надзвичайних ситуацій - щодо визначення рівня надзвичайної ситуації та до Держбуду (Укрінвестекспертизі) – щодо технічних рішень та вартісних показників, що підтверджують необхідність проведення робіт, які планується виконувати за рахунок коштів резервного фонду;

3.6. Фінансово-економічний відділ виконавчого комітету Лихівської селищної ради за результатами розгляду звернення та з урахуванням експертних висновків, отриманих від органів, визначених у пункті 3.5. цього Положення, та пропозицій постійної комісії з фінансово-економічних питань  та бюджету, питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики Лихівської селищної ради, робить узагальнений висновок щодо підстав виділення коштів з резервного фонду та можливого обсягу виділення асигнувань з резервного фонду.

 3.7. У разі недотримання заявником вимог, установлених пунктами 2.1.,2.2.,2.3.,2.4.,2.5. цього Положення, або невідповідності матеріалів звернення вимогам, зазначеним у пунктах 3.2.,3.3. цього Положення, відповідальний виконавець, визначений в дорученні щодо розгляду звернення та підготовки пропозиції для прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду, повертає подані матеріали заявникові для доопрацювання, зазначивши причини їх повернення, та доповідає про це виконавчому комітету Лихівської селищної ради.

4. Підготовка та прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду

4.1. У разі визнання доцільності та можливості виділення коштів з резервного фонду фінансово-економічний відділ виконавчого комітету Лихівської селищної ради готує відповідний проект рішення виконавчого комітету Лихівської селищної ради, в якому повинно бути визначено: головного розпорядника бюджетних коштів, якому виділяються кошти з резервного фонду; напрям використання коштів з резервного фонду; обсяг коштів, який пропонується надати з резервного фонду; умови повернення коштів, виділених з резервного фонду.

4.2. Фінансово-економічний відділ виконавчого комітету Лихівської  селищної ради погоджує проект рішення про виділення коштів з резервного фонду з селищним головою Лихівської селищної ради і подає його в установленому порядку на розгляд виконавчого комітету Лихівської селищної ради. У виняткових випадках (загроза життю, об’єктам економіки та територіям) проект рішення про виділення коштів з резервного фонду фінансово-економічним відділом готується і подається на розгляд виконавчого комітету Лихівської селищної ради на підставі прогнозних розрахунків головного розпорядника бюджетних коштів, якому передбачається виділення коштів з резервного фонду.

4.3. У разі потреби виконавчий комітет Лихівської селищної ради може скоротити термін розгляду звернення, підготовки та прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду.

5. Виділення коштів з резервного фонду, ведення обліку та звітності

5.1. Після прийняття рішення про виділення коштів з резервного фонду: 5.1.1.головний розпорядник бюджетних коштів у тижневий термін повідомляє фінансово-економічний відділ виконавчого комітету Лихівської селищної ради коди економічної класифікації видатків бюджету та відповідні обсяги коштів згідно із зазначеним розпорядженням;

5.1.2.Фінансово-економічний відділ виконавчого комітету Лихівської селищної ради під час визначення бюджетної програми з резервного фонду закріплює за нею код програмної та функціональної класифікації видатків і кредитування бюджету відповідно до напряму використання коштів резервного фонду, затвердженого зазначеним рішенням, і вносить в установленому порядку зміни до розпису бюджету.

 5.2. Головний розпорядник бюджетних коштів після отримання довідки про внесення змін до розпису бюджету вносить зміни до кошторисів та планів асигнувань у порядку, встановленому для затвердження цих документів.

5.3. Управління Державної казначейської служби України після внесення змін до розпису бюджету здійснює його виконання в установленому порядку, при цьому видатки з резервного фонду провадяться лише за умови надання головним розпорядником бюджетних коштів, якому виділено кошти з резервного фонду, Управлінню Державної казначейської служби України переліку невідкладних (першочергових) робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, або інших заходів, погодженого з виконавчим комітетом Лихівської селищної ради, а у разі потреби – Держбудом.

5.4. Фінансово-економічний відділ виконавчого комітету Лихівської селищної ради веде реєстр та проводить моніторинг прийнятих рішень про виділення коштів з резервного фонду і щомісяця інформує виконавчий комітет Лихівської селищної ради про витрачання коштів резервного фонду.

5.5. Головні розпорядники коштів, які використали кошти з резервного фонду, подають фінансово-економічному відділу виконавчого комітету Лихівської селищної ради звіт щодо використання коштів у відповідності з переліком або інших заходів, погодженим відповідно до пункту 5.3. цього Положення, а у разі виділення коштів резервного фону на умовах повернення –також інформацію про їх повернення до бюджету.

5.6. Додатково кошти з резервного фонду для продовження робіт(заходів) можуть виділятися лише за умови використання головним розпорядником раніше виділених коштів з резервного фонду та подання фінансово-економічному відділу виконавчого комітету Лихівської селищної ради звіту про їх цільове використання.

5.7. Контроль за використанням коштів, виділених з резервного фонду, здійснюється в установленому порядку.

5.8. Виконавчий комітет селищної ради звітує перед Лихівською селищною радою про витрачання коштів резервного фонду селищного бюджету.


Секретар селищної ради                                                       Т.Л.Сельніцька


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux